خبرگزاری کار ایران

با هدف ارتقای سطح ایمنی؛

مانور آتش نشانی در ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی ۲ اردبیل برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۹۹۵

همزمان با فرا رسیدن روز ملی آتش نشانی و ایمنی، مانور آتش‌نشانی و امداد و نجات و مراسم تجلیل از آتش‌نشانان ایستگاه شهرک صنعتی اردبیل2 برگزار شد.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی در این مراسم گفت: این مانور با هدف ارتقای سطح ایمنی ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی اردبیل2 به عنوان بزرگترین و مهمترین شهرک صنعتی استان برگزار شد تا میزان آمادگی آتش‌نشانان در مقابله با هرگونه حوادث و خطرات احتمالی مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی بر آتش‌نشانان پرتلاش و فداکار، اظهار داشت: در کنار برگزاری این مانور، از آتش‌نشانان ایستگاه شهرک صنعتی اردبیل2 تجلیل و قدردانی شد تا زحمات و خدمات این عزیزان که برای نجات جان و مال مردم، از وجود خود مایه می‌گذارند، به تصویر کشیده شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: خوشبختانه با ارزیابی‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مسئول ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی اردبیل2 به عنوان آتش‌نشان برتر در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور انتخاب شد که این موضوع نشان از عملکرد مطلوب این ایستگاه در اطفاء حریق و  عملیات امداد رسانی دارد.

وی در ادامه از تجهیز این ایستگاه به دومین خودروی آتش‌نشانی خبر داد و افزود: خرید خودروی دوم ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی اردبیل2 با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال از محل منابع داخلی انجام شده است که به زودی شاهد استقرار این خودرو در ایستگاه مذکور خواهیم بود.

علایی ادامه داد: با تحویل این خودرو به ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی اردبیل2، ضمن افزایش ناوگان آن در انجام عملیات‌های اطفاء حریق، میزان خسارات وارده به واحدهای تولیدی در زمان وقوع حوادث نیز کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز