خبرگزاری کار ایران

امام جمعه مشگین شهر:

حاضر به بازگو کردن خدمات گسترده دامپزشکی در تریبون نماز جمعه هستم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۱۴۰

امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: فراهم کردن امنیت غذایی مردم کار مقدسی است و من حاضرم از تریبون نماز جمعه خدمات گسترده دامپزشکی را به مردم بازگو کنم.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام رضا باوقار در دیدار سرپرست اداره دامپزشکی استان اردبیل گفت: فراهم آوردن امنیت غذایی مردم کار مقدسی است بنده حاضرم از تریبون نمازجمعه خدمات گسترده دامپزشکی را به مردم بازگو کنم.

وی ضمن تبریک انتصاب سرپرست جدید اداره کل دامپزشکی استان افزود: امیدوارم این انتصاب مبارک منشا خیر و برکت برای استان و خدماتی که انجام می دهید ذخیره آخرت باشد.

امام جمعه مشگین شهر حوزه امنیت غذایی و تضمین سلامت و بهداشت عمومی جامعه را از مهمترین ماموریت های دامپزشکی در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: تامین غذا و سلامت و حلیت غذای مصرفی مردم  از دیدگاه اسلام مورد تاکید قرار دارد.

حجت الاسلام با وقار با اشاره به اینکه فلسفه وجودی همه مسئولین خدمات رسانی خالصانه و صادقانه به مردم است و خدمت به خلق ا... اجر و قرب معنوی و اخروی دارد، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با این گستردگی خدمات بسیار مظلوم مانده است.

وی به موضوع جهاد تبیین و تاکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه اشاره کرد و اهتمام به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را از وظایف خطیر دستگاههای اجرایی در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم دانست و گفت: تک تک مسئولین در هر رده مدیریتی که هستند باید فعالیت ها و خدمات خود را در قالب دولت خدمتگزار به مردم بازگو نمایند چراکه تداوم این خدمات و گزارش آنها باعث ایجاد امید، انگیزه و روحیه خود باوری در مردم شده و اعتماد عمومی جامعه افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز