خبرگزاری کار ایران

اردبیل میزبان اولین کنگره ملی شهدای استان خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۵۹۹

دبیر اجرایی کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان اردبیل گفت: اولین کنگره ملی شهدای استان اردبیل 30 مرداد در سالن 6 هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن‌زاده در نشست با خبرنگاران با اشاره به برگزاری کنگره ملی 3 هزار و چهارصد شهید استان اردبیل اظهار کرد: اولین کنگره ملی شهدای استان اردبیل با حضور میهمانان کشوری و لشگری، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت و عموم مردم به ویژه جوانان رهرو شهدا، 30 مرداد در سالن 6 هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اجلاسیه نهایی قرار بود در 26 مرداد برگزار شود، گفت: به دلیل هماهنگی با میهمانان کشوری جهت حضور در این اجلاسیه برنامه اصلی کنگره ملی شهدای استان اردبیل  ساعت 9 صبح روز دوشنبه 30 مرداد برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان اردبیل به برنامه‌های این کنگره اشاره کرد و گفت: نمایشگاه آثار تولیدی در رابطه با کنگره ملی شهدای استان اردبیل، رونمایی از آثار فاخر هنری، تمبر یادبود 3 هزار و  چهارصد شهید استان اردبیل از جمله این برنامه‌ها است.

حسن‌زاده به مراسم اجلاسیه نهایی اشاره کرد و گفت: با تدابیر اتخاذ شده اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای ملی استان اردبیل متفاوت‌ترین اجلاسیه در بین کنگره‌های استانی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز