خبرگزاری کار ایران

هنرمندان بسیجی در جشنواره ره آورد سرزمین نور

کد خبر : ۵۸۴۸۸

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور از حضور ده ها هنرمند بسیجی در جشنواره ره آورد سرزمین نور در منطقه عمومی شلمچه خبر داد.

ایلنا: حسین قنادیان گفت: امسال سازمان بسیج هنرمندان با راه اندازی کاروان هنرمندان ارزش مدار، بیش از 300 نفر از هنرمندان رشته های مختلف را به زیارت مناطق عملیاتی آورده است و به مدت 4 روز پذیرای این عزیزان در سرزمین نور می باشد. البته یک گروه دیگر نیز که متشکل از 20 هنرمند شاخص و چهره های ملی است به صورت جداگانه برای شرکت در اردوی راهیان نور به جنوب غربی ایران اسلامی آورده شده اند و همزمان این دو گروه با حضور در جشنواره ره آورد سرزمین نور در شلمچه یاد و خاطره ی حماسه سازی های شهدا و رزمندگان را گرامی می دارند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان، به گفته قنادیان، افراد شرکت کننده در این اردوها در کنار استفاده از فضای معنوی جبهه ها و توجیه عملیات دفاع مقدس توسط فرماندهان عالی رتبه جنگ ماموریت هایی مانند عکاسی و تولید برخی آثار هنری را در این اردوها به اجرا در می آورند و از این حیث اجرای این اردو، تشکیل یک کارگروه محتوایی است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان با اشاره به نامگذاری سال 1392 به عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی » توسط رهبر مععظم انقلاب اسلامی افزود: در اردوی راهیان نور به دنبال این بوده ایم که با ایجاد پلی بین حماسه دیروز و وظایف امروزی مان هنرمندان را به سمت احیای روح حماسی مورد انتظار و مطالبه ی رهبر معظم انقلاب اسلامی سوق دهیم.

وی با بیان این که روح حماسه،با ایجاد شادابی،نشاطو شور خدمتگزاری تجلی می یابد تاکید کرد:در حوزه سیاست، به ویژه با توجه به انتخابات ریاست جمهوری و در حوزه ی اقتصاد،که تمام فشار ها متوجه ایجاد یاس و نا امیدی است به روح حماسینیازداریموهنرمنداندرقالبکلماتو قاب های هنری باید می توانند بهترین تاثیر را در ایجاد یک حماسه جدید و ماندگار در تاریخ کشور داشته باشند و بتوانند حضور مردم در عرصه سیاسی و استمرار روحیه تولید ملی و بهینه سازی مصرف را تسهیل و زمینه سازی نمایند.

قنادیان با اشاره مجدد به حضور هنرمندان در مناطق عملیاتی جنوب ادامه داد: تجدید عهد ما با دفاع مقدس برای همین بازگشت به روحیه حماسی است و باید از لحظه لحظه ی خودمان درس بگیریم.

قنادیان با اشاره به رسالت رسانه ها برای بازنشر این درس ها و دستاوردهای هنری اظهار داشت:سازمان بسیج هنرمندان کشور نیز با این اعتقاد که اطلاعرسانیتعطیلبردارنیستومردمباید همیشه درجریانآگاهیقراربگیرند. سایتخبریخودراحتیدرنوروزو تعطیلات رسمی رسانه ها نعطیل نکرده. و معتقد است؛هیچ گاه نمیتوانآگاه سازی را تعطیل نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز