خبرگزاری کار ایران

گردهمایی انجمن‌های عکس بسیج برگزار شد

کد خبر : ۲۸۱۴۳

مدیر امور کانون‌ها و انجمن‌های سازمان بسیج هنرمندان از پایان گردهمایی انجمن‌های عکس بسیج در مشهد مقدس خبر داد.

ایلنا: گردهمایی انجمن‌های عکس بسیج در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بسیج هنرمندان، سید اسماعیل اشرف نیا گفت: در این همایش دو روزه که دیشب(24 آذر) در هتل نخل مشهد به کار خود پایان داد؛ ۱۶۰ نفر از مسئولین انجمن عکس بسیج حضور داشتند.

وی، سخنرانی‌های آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر درباره مدیریت فرهنگی و نقش اخلاق در تعالی هنر را از برنامه‌های اصلی این گردهمایی برشمرده و اظهار داشت: آسیب‌شناسی آرشیوهای انقلاب و دفاع مقدس موضوع تخصصی کارگاه‌های فنی این هنر در گردهمایی اخیر بود و با توجه به اینکه شهید سال جاری بسیج هنرمندان از میان شهدای عکاس انتخاب شده، نشستی هم با حضور کمال الدین شاهرخ برای بررسی آثار عکاسی شهید والامقام سعید جان بزرگی به نحو تاثیرگذار و مطلوبی برگزار شد.

به گفته اشرف نیا در پایان این گردهمایی دکتر حسین قنادیان رئیس سازمان بسیج هنرمندان به سخنرانی پرداخته و چشم انداز کنونی و آیندهٔ هنر عکاسی در مهندسی فرهنگی و هنری کشور را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

گردهمایی انجمن‌های عکس بسیج هنرمندان در روزهای ۲۳ و ۲۴ آذرماه در مشهد مقدس برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز