خبرگزاری کار ایران

ابتکار:

شهر تهران به سامانه مدیریت بهداشت ایمنی و محیط زیست نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۸۸

سامانه مدیریت بهداشت ایمنی و محیط زیست HSE نیازمند یک نظام یک پارچه است که تجربه بین المللی دارد البته ما خودمان نیز در بخشی صنایع کشورمان این سامانه را پیاده کرده ایم.

ایلنا: رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر گفت: با استقرار سامانه مدیریت بهداشت ایمنی و محیط زیست به محیط ایمن در شهر دست می یابیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه علنی امروز طرح الزام شهرداری تهران به استقرار سامانه مدیریت بهداشت ایمنی و محیط زیست بررسی و به تصویب رسید.

بر اساس این طرح شهرداری تهران موظف است علاوه بر ایجاد سامانه مدیریت بهداشت و امینی و محیط زیست با اقداماتی این سامانه را در تمامی مناطق 22 گانه، سازمان ها و شرکت ها اجرایی کند.همچنین هر شش ماه یک بار نیز گزارشی را به شورای شهر درباره روند پیشرفت مصوبه ارائه دهد.

معصومه ابتکار رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر در این باره گفت: سامانه مدیریت بهداشت ایمنی و محیط زیست HSE نیازمند یک نظام یک پارچه است که تجربه بین المللی دارد البته ما خودمان نیز در بخشی صنایع کشورمان این سامانه را پیاده کرده ایم.

وی با بیان اینکه هماهنگی برای اجرای این سامانه در دستگاه های مرتبط انجام شده است گفت: شرکت شهر سالم، اداره سلامت و محیط زیست، سازمان آتش نشانی و مدیریت بحران شهرداری در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند و قررا است در تدوین این پیشنهاد و اجرای آن همکاری داشته باشند.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه اول باید سامانه را مستقر کنیم گفت: پس از استقرار آن باید زمینه اجرا شدن آن را فراهم سازیم. برای نمونه پیمانکار مترو در اجرای سامانه HSE باید ایمنی کارگاه را برای کارگران پیاده کند.

ابتکار ابراز امیدواری کرد: با اجرای این سامانه و اجرای دقیق آن شرایط ایمنی کار افزایش یابد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز