خبرگزاری کار ایران

چمران در جمع خبرنگاران:

امیدواریم واگن‌های چینی بهمن‌ماه به تهران وارد شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۷۱۱

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم واگن‌های چینی بهمن‌ماه به تهران وارد شود و من تا وقتی شیرینی این واگن‌ها را ندهم مطمئن نخواهم بود.

به گزارش ایلنا، مهدی چمران در حاشیه دویست و سی و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز نطق پیش از دستور یکی از اعضا و گزارش بازدید از یکی از محلات ارائه خواهد شد، اظهار کرد: دو نفر نماینده در معاملات مالی شهرداری در این جلسه انتخاب می‌شوند.

وی افزود: بهای خدمات مراکز فرهنگی و هنری و همچنین مراکز سازمان فرهنگی و هنری در جلسه امروز تعیین خواهد شد. تغییر نام معابر و قرائت دو گزارش حسابرسی از دیگر دستورات جلسه امروز است.

چمران با بیان اینکه چیزی برای ساخت هتل‌ها به شورا نیامده است، یادآور شد: با توجه به اینکه تهران هتل کم دارد، با تاکید وزارت میراث فرهنگی باید هتل‌هایی ساخته شود که شهرداری می‌تواند زمین ارائه دهد و یا مشارکتی ساخته شود البته در پارک‌ها هتل‌ ساخته نمی‌شود. پارک جای هیچ فضایی جز مسجد، نمازخانه، کتابخانه و تاسیسات نیست. بنابراین هیچ چیزی به شورا نرسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هنوز طرح تراموا و تونل شهید متوسلیان به شورا نیامده است، تصریح کرد: باید این دو طرح به شورا بیاید تا در مورد آن تصمیم گرفته شود. مطالعات این دو طرح در بودجه امسال اعتبار دارد. در دوره قبل نیز بحث تونل شهید متوسلیان بود و با توجه به اینکه منابع زیادی نیاز دارد باید بخش خصوصی وارد عمل شود. به طوری که فراخوان منتشر و بخش خصوصی وارد شود تا طرح خود را ارائه دهد.

وی افزود: امیدواریم واگن‌های چینی بهمن‌ماه به تهران وارد شود و من تا وقتی شیرینی این واگن‌ها را ندهم مطمئن نخواهم بود.

به گزارش شهر، چمران با بیان اینکه محل جدید تفکیک پسماند را نمی‌توان به قم منتقل کرد چراکه قم خود مشکل دارد، گفت: از گذشته زمینی در جاده قم مکان یابی شده بود اما باید بررسی شود.

وی تاکید کرد: هیچ فردی درختان چیتگر را قطع نمی‌کند اما وقتی درختان خشک شود دیگر بحث متفاوتی است. بعید به نظر می‌رسد کسی چنین کاری را در بوستان چیتگر قطع کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز