خبرگزاری کار ایران

سرپرست وزارتخانهٔ تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

لایحهٔ اصلاح قانون کار با نظر تشكل‌های رسمی كارگری تدوین شده است

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۲۰

لایحهٔ اصلاح قانون کار بر اساس نظرات تشکل‌های رسمی کارگری و کارفرمایی نوشته شده است. اگر تشکل‌ها نظر خاصی دارند می‌توانند به کمیسیون اجتماعی مجلس مراجعه کنند و نظرات خود را اعلام کنند.

سرپرست وزارتخانهٔ تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای دومین بار مدعی شد لایحهٔ اصلاح قانون کار بر اساس نظرات تشکل‌های رسمی کارگری و کارفرمایی نوشته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسد الله عباسی در مراسم اختتامیهٔ جشنوارهٔ ملی عکس کار، تعاون و تلاش با بیان این مطلب گفت: اگر تشکل‌های رسمی کارگری نظر خاصی دارند می‌تواند به کمیسیون اجتماعی مجلس مراجعه کنند و نظرات خود را اعلام کنند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات شورای عالی کار برای تعیین حداقل مزد سال ۹۲، فضای این جلسات را آکنده از همدلی و تعامل توصیف و بیان کرد: تصمیم گیرندگان اصلی کارگران و کارفرمایان هستند و انشالله مبلغی که روی آن توافق می‌شود به سود طرفین باشد. من در مورد مبلغ اظهار نظری نمی‌کنم.

عباسی در پایان به ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتباری که از طریق صندوق توسعهٔ ملی در اختیار این وزارتخانه قرار گرفته است اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم با این شرایط بتوانیم به سهم ۲۵ درصدی اقتصاد تعاونی در کشور برسیم. اولویت پرداخت‌ها زمان ثبت طرح و شروع کار طرح است که به بانک توسعه و تعاون و صندوق ضمانت توسعه ابلاغ شده است. تا به الان ۲۱۴۵ طرح تایید و ۴۵۰ هزار شغل ایجاد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز