خبرگزاری کار ایران

نامزد انتخاباتی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار انتخاب می‌شود؛

پورمحمدی، قالیباف، ولایتی، متکی و لاریجانی گزینه‌های اصلی هستند

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۷۹

اعضای کارگروه‌های جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس در حال رایزنی با احزاب و گروههای از جمله جمعیت آبادگران جوان، حامیان ولایت و جامعه اسلامی مهندسین هستند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس گفت: اگر اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده مثل انتخابات مجلس با انشقاق و دور از وحدت وارد صحنه رقابت شوند با مشکلاتی مواجه می‌شوند.

همت بیگ مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگارایلنا گفت: اعضای جامعه اسلامی نمایندگان ادوار روز دوشنبه هفته جاری در نظر دارند بودجه ۹۲ کل کشور را بررسی و پیشنهاداتی را در این زمینه به نمایندگان ارائه کنند همچنین در این جلسه در بحث انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها نیزورود پیدا می‌کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس گفت: اعضای جامعه اسلامی نمایندگان ادوار با تشکیل کارگروههایی به دنبال این هستند تا بتوانند با دیگر گروه‌ها و احزاب به نتیجه واحدی برای کاندیدای مطرح ریاست جمهوری به اجماع برسند اما هنوز اعضای جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس با دیگر گروه‌ها و احزاب در راستای معرفی کاندیدای واحد به اجماع نرسیده‌اند.

عضو شورای مرکزی حامیان ولایت در ادامه تصریح کرد: اعضای کارگروه‌های جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس در حال رایزنی با احزاب و گروههای از جمله جمعیت آبادگران جوان، حامیان ولایت و جامعه اسلامی مهندسین هستند تابتوانند با رایزنی با گروه‌ها در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری یک نفر واحد را ازمیان اصولگرایان از جمله ولایتی، متکی، قالیباف،‌پور‌محمدی و لاریجانی به جامعه و ملت معرفی کنند.


بیگ مرادی بیان کرد: اگر اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده همچون انتخابات نمایندگان مجلس بخواهند با انشقاق و بدور از وحدت وارد صحنه رقابت شوند با مشکلاتی برخورد خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز