خبرگزاری کار ایران

شکست یک مساله عادی است؛

افجه‌ای: قلعه‌نویی واقعیت‌ها را مطرح کرده / مسئولان داوری برای مردم شفاف‌سازی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۳۷۸

با احترام به خلیلیان فکر نمی‌کنم فرافکنی باشد. قلعه‌نویی واقعیت‌ها را مطرح کرده و صلاح دانسته اینطوری بگوید. ما مدافع صحبت‌های قلعه‌نویی هستیم چون سرمربی منتخب هیات مدیره است.

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: در گذشت ناگهانی مهدی نفر را تسلیت می‌گویم.

سیدسعید افجه‌ای در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: درگذشت مهدی نفر را از طرف خودم و باشگاه استقلال به خانواده وی تسلیت می‌گویم و امیدوارم خدا به خانواده شادروان نفر صبر بدهد.

وی در مورد شکست تیمش مقابل استقلال گفت: فوتبال از این چیزها دارد و این بار اول نیست که تیمی می‌بازد و یک مساله عادی است. سپاهان تیم خوبی است و بازی قشنگی هم بود.

افجه‌ای متذکر شد: در مورد مسائل فنی قلعه‌نویی باید صحبت کند و من این پیروزی را به سپاهان تبریک می‌گویم. تازه بازی سوم بود و در بازی‌های بعدی جبران می‌کنیم و نمی‌شود گفت که از کورس عقب افتادیم.

سخنگوی استقلال اظهار داشت: با قوانین جدید نباید در مورد داوری چیزی گفت، اما امیدوارم مشکلاتی که در این بازی بوده را مسئولان ببینند و نظارت کامل داشته باشند و اگر ایرادی بوده برای مردم شفاف‌سازی کنند.

افجه‌ای در پایان در مورد اظهارات خلیلیان که اعلام کرده قلعه‌نویی فرافکنی می‌کند، گفت: ما از سرمربی‌ خود همیشه پشتیبانی می‌کنیم و با احترام به خلیلیان فکر نمی‌کنم که فرافکنی باشد. امیر قلعه‌نویی واقعیت‌ها را مطرح کرده و صلاح دانسته اینطوری بگوید. ما مدافع صحبت‌های قلعه‌نویی هستیم چون سرمربی منتخب هیات مدیره است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز