خبرگزاری کار ایران

نجات دو کارگر چاهکن از گودال در بزرگراه فتح

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۰۸۷

دو کارگر چاهکن که در هنگام کار زیر خاک گرفتار شده بودند با تلاش آتش نشانان نجات یافتند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، در پی سقوط دو چاهکن به داخل گودال و اطلاع‌رسانی شاهدان به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۰:۲۰ دقیقه صبح دیروز، آتش نشانان ایستگاه ۱۰۴ و گروه نجات ۷ را به محل حادثه در بزرگراه فتح، نرسیده به آزادگان اعزام کرد.

احمد ملک نژاد افسر آماده منطقه چهار عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره اظهار داشت: محل حادثه بین دو لاین بزرگراه فتح بود و در آن گودالی به عمق ۳ متر حفر شده بود که بنابر اظهار شاهدان، دو کارگر تبعه کشور افغانستان بنا بدلایل نامشخص به داخل گودال سقوط کرده و از آنجایی که خاک نرم بود یکی از کارگران تا گردن و دیگری تا سینه درون خاک فرو رفته بودند ولی خوشبختانه امکان تنفس داشتند.

این مدیر آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت عملیات خود را با استفاده از خاکبرداری دستی آغاز کردند.

وی گفت: خوشبختانه با سرعت عمل آتش نشانان هر دو کارگر ۴۵ و ۲۵ساله به خارج از گودال هدایت و پس از حضور تیم اورژانس به مراکز درمانی فرستاده شدند.

گفتنی است: در پایان آتش نشانان با تحویل محل به مسئولین و ایمن‌سازی محل، به ماموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز