خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

این استان ها منتظر باران باشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۶۷۲

سازمان هواشناسی از وقوع بارش‌های پراکنده در برخی مناطق غرب، شرق و جنوب کشور طی دو روز آینده خبر داد و اعلام کرد که روز دوشنبه، در بیشتر نقاط ایران جو آرامی حاکم است و سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد ایران می‌شود.

به گزارش ایلنا، براساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، کرمان و جنوب یزد، ابرناکی، رگبار پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود. 

فردا (یکشنبه ۹ اردیبهشت) این وضعیت در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه دارد و روز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در بیشتر مناطق کشور جو آرامی مستقر می‌شود. 

سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می‌شود و بارش‌ها در ایلام، کرمانشاه، کردستان، لرستان و جنوب آذربایجان غربی روی می‌دهد. روز چهارشنبه سامانه بارشی تقویت می‌شود و نوار غربی و بخش‌هایی از بوشهر و فارس را تحت تاثیر قرار می‌دهد. 

براساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در مناطق مستعد باعث خیزش گرد و خاک می‌شود. 

گفتنی است، طی فردا و پس‌فردا، شهرکرد با کمینه دمای ۱ و ۳ درجه سانتی‌گراد و بندرعباس با بیشینه دمای ۴۰ و ۳۶ دمای درجه سانتی‌گراد، خنک‌ترین و گرمترین مراکز استان‌ها خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز