خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور تهران اعلام کرد:

کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۵۶۷

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بار ترافیک میدان آزادی، بزرگراه آیت‌الله سعیدی، میدان فتح و معابر اطراف با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) سبک خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در جریان بازدید از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) با بیان این که این پروژه در پادگان جی از بزرگراه یادگار امام به بزرگراه آزادگان متصل می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر بار ترافیکی در بزرگراه آیت‌الله سعیدی، میدان آزادی و بزرگراه شیخ فضل‌الله سنگین است. 

وی افزود: اگر شاخه غربی به سمت میدان فتح، بلوار بهار و بزرگراه شهید بروجردی افتتاح شود، ترافیک در محله بزرگراه آیت‌الله سعیدی و میدان آزادی که با گره‌های ترافیکی روبه‌رو هستند، سبک‌تر خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اهمیت تکمیل شاخه شرقی بزرگراه یادگار امام نیز گفت: در بخش شرقی این پروژه و بزرگراه شهید شوشتری، سال‌ها کاری انجام نشده و در این دوره از مدیریت شهری اقدامات آن آغاز شده و البته هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، موسوی‌پور با اعلام این که در بزرگراه بسیج نیز به علت تردد کامیون‌ها ترافیک سنگین است، یادآور شد: با تکمیل شاخه شرقی این طرح، محله‌های ابوذر، نبرد و افسریه از ترافیک سنگین خارج خواهد شد. در شمال تهران نیز به یک کمربندی نیاز داریم که از کنار کوه‌ها به بزرگراه ارتش متصل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز