خبرگزاری کار ایران

زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۷۲۰

​مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان تهران با حضور در کارگاه بسته بندی موادغذایی این مرکز، خطاب به مددجویان شاغل گفت: نتیجه کار و اشتغال در کنار فراگیری حرفه ای شرافتمندانه، کاهش آسیب های اقتصادی و اجتماعی خانواده ها و تأمین معاش آنان است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بنیاد تعاون زندانیان استان تهران، همزمان با روز جهانی کارگر، مدیر این بنیاد با حضور در کارگاه بسته بندی مواد غذایی، ضمن تبریک به مناسبت روز کارگر به شاغلین هدایایی اهداء کرد.

محمدرضا تقی پور در این دیدار گفت: با شرایطی که با حمایت دستگاه قضایی فراهم شده، مددجویان رأی باز در کارگاه های خارج از شهر مشغول به کار هستند. 

وی ادامه داد: نتیجه کار و اشتغال مددجویان در کنار فراگیری حرفه ای شرافتمندانه، کاهش آسیب های اقتصادی و اجتماعی خانواده ها و تأمین معاش آنان است که شاید قبل از حبس فرصت آموزش و آموختن آن را نداشتند. 

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان تهران بیان داشت: کار در زندگی انسان، نقشهایی مانند عزت بخشیدن و رهائی از سستی و تنبلی ایفا می کند که زندگی را ارزشمند نموده، مانع بروز آسیب های مختلف می گردد. 

بنا به این خبر، کارگاه بسته بندی موادغذایی بنیاد تعاون استان در کانون اصلاح و تربیت تهران قرار دارد که مددجویان در دو شیفت کاری، برنج، قند و شکر، انواع حبوبات و آجیل را بسته بندی و روانه فروشگاه های زندان ها و سطح شهر گشته، حقوق ماهیانه به حساب شبای آنان واریز می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز