خبرگزاری کار ایران

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی:

اقدامات قرآنی سازمان عقیدتی سیاسی نتیجه بخش و کم نظیر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۰۸۲

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کشور گفت: اقدامات سال های اخیر سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی در جهت رشد و توسعه فعالیت های قرآنی نتیجه بخش و کم نظیر است.

به گزارش ایلنا از خبرگزاری پلیس، سردار "محمد شرفی" در جلسه شورای عالی قرآن انتظامی کشور با تشکر از تدابیر و حمایت های سردار فرمانده کل انتظامی کشور و ریاست سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی در راستای ترویج و تعمیق قرآن و نهج البلاغه، گفت: اقدامات انتظامی کشور در حفظ قرآن در سطح نیروهای مسلح بی سابقه است.

این مقام مسئول در ادامه تاکید کرد: در انتظامی کشور، هیچ گونه محدودیتی برای انجام برنامه های قرآنی نداریم و اجرای این برنامه ها را موجب تعالی انتظامی کشور می دانیم.

وی ابراز داشت: اقدامات سال های اخیر سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی در جهت رشد و توسعه فعالیت های قرآنی نتیجه بخش و کم نظیر است.

سردار شرفی با تاکید بر اینکه می بایست همه سطوح انتظامی با این نهضت ترویج قرآن و نهج البلاغه در ارتباط باشند، خواهان برگزاری جلسات مستمر و منظم شد و بیان داشت: سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی برای پرورش انسان های در تراز انقلاب اسلامی بسیار آماده است و جلسات این سازمان همواره نتیجه بخش بوده است.

 جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کشور در خاتمه با تاکید بر تعیین سهم و نقش هر رده در تحقق نهضت قرآن و نهجه البلاغه در انتظامی کشور، گفت: مطالبه اصلی ما در این حوزه معنوی، پیاده سازی تفاهم نامه با ریاست سازمان عقیدتی سیاسی تا آخرین رده خدمتی است و نظارت بر حسن اجرای این تفاهم نامه و نهضت موصوف از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز