خبرگزاری کار ایران

تقدیر استاندار تهران از حضور پرشور و بابصیرت مردم استان در راهپیمایی قدس

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۴۹۸

استاندار تهران ضمن قدردانی از حضور با بصیرت و پرشور مردم ولایتمدار استان در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: اضمحلال کامل رژیم نسل کش اسرائیل نزدیک است.

 

به گزارش ایلنا، علیرضا فخاری امروز جمعه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با تأکید بر اهمیت حضور و خروش مردم عزیز و ولایتمدار استان تهران در حمایت از ملت شریف فلسطین و غزه اظهار کرد: مردم غزه با وجود زخم‌های بسیار در ۶ ماه نبرد بی امان و شهادت خیلی از خانواده هایشان هنوز بر سر آرمان هایشان یعنی آزادی قدس شریف ایستاده و مقاومت می کنند.

استاندار تهران با بیان اینکه حضور پرشور مردم دلگرمی عمیقی برای ملت فلسطین و غزه ایجاد می‌کند، عنوان کرد: حضور پرشور و با بصیرت شما مردم عزیز استان تهران همپای ملت شریف ایران و همنوازی با مردم جهان دلگرمی شگرفی برای ملت بی پناه غزه و فلسطین رقم می زند و این نشان از اتحاد و همدلی در راستای تبعیت از مقام عظمای ولایت امام خامنه ای(حفظه الله) و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

وی با اشاره به جنایات رژیم غاصب اسرائیل در چندین دهه به مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد: خباثت و جنایت رژیم منحوس اسرائیل پس از دهه ها کشتار مردم بیگناه برکسی پوشیده نیست و حمله به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سرداران رشید سپاه و مستشاران نظامی ارشد ایران بخش کوچکی از جنایات بی پایان این رژیم درحال نابودی است.

استاندار تهران در ادامه با اشاره به حادثه دمشق و به شهادت رساندن ۷تن از سرداران و کارمندان سفارتخانه ایران در سوریه بیان کرد: شهادت ۷سردار و کارمند کنسولگری ایران در دمشق که توسط رژیم غاصب و گرگ صفت صهیونیست رقم خورد نشان دهنده روزهای پایانی زندگی آنهاست و بزودی شاهد اضمحلال کامل این رژیم کودک کش و نسل کش خواهیم بود و دشمنان بدانند انتقام خون شهیدان راه قدس را به دستور فرمانده کل قوا خواهیم گرفت.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، فخاری در پایان با تقدیر از حضور با بصیرت مردم استان تهران خاطرنشان کرد:  حضور با شکوه و باغیرت و بصیرت مردم استان تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان از حمایت همیشگی مردم از ملت مظلوم غزه و فلسطین در راستای رسیدن به آزادی قدس شریف و احترام به حقوق شان دارد. این حضور باشکوه مردم عزیز نشان از مدال طلایی و پرافتخار ولایتمداری دارد، حضوری که در فراسوی گردنه‌های سخت انقلاب نه تنها کم نشد؛ بلکه در بزنگاه ها پررنگ تر شد و دشمنان از این حضور در هراسند و با حیله‌های بسیار نتوانستند خدشه بر بصیرت مردم ایجاد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز