خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پیشگیری فراجا خبر داد:

جابه‌جایی بیش از ۶۵۱ هزار مسافر در امنیت کامل با استفاده از قطار در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۶۱۱

رئیس پلیس پیشگیری فراجا از جابه‌جایی بیش از ۶۵۱ هزار مسافر در امنیت کامل با استفاده از قطار در ایام نوروز خبر داد و گفت: سرمایه اجتماعی در ایجاد اقتدار و روان‌سازی ماموریت‌های پلیس اهمیت ویژه‌ای دارد و همراهی مردم با فراجا ریشه در سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به پلیس دارد که در حال افزایش است.

به گزارش ایلنا، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر، رئیس پلیس پیشگیری و فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا که جهت بازدید از یگان‌های انتظامی استان کرمان به این استان سفر کرده است، ضمن ارزیابی اقدامات صورت‌گرفته در ایام نوروز گفت: در ایام نوروز تا کنون ۶۵۱ هزار و ۱۲۹ مسافر با استفاده از قطار در امنیت کامل جابه‌جا شده‌اند. همچنین تا امروز یک هزار و ۶۱۶ رام قطار این مسافران را به مقصد رسانده است که پلیس راه‌آهن کشور در این راستا با ارائه خدمات انتظامی به مسافران و تامین امنیت مسیر قطارها و خطوط ریلی را برقرار کرده است. 

وی ضمن قدردانی از اقدامات صورت‌گرفته در قرارگاه نوروزی پلیس پیشگیری، اظهار داشت: اقدامات نظام‌مند، هدفمند و دقیق با رویکرد کاهش سرقت‌ها و افزایش خدمات انتظامی به مسافران مثمر ثمر بوده و آمارهای ارائه شده بیانگر این مهم است. 

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: سرمایه اجتماعی در ایجاد اقتدار و روان‌سازی ماموریت‌های پلیس اهمیت ویژه‌ای دارد و همراهی مردم با فراجا ریشه در سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به پلیس دارد که در حال افزایش است. 

بنی‌اسدی‌فر همچنین اقدامات پلیس راه‌آهن کشور در حوزه پیشگیری اجتماعی و انتظامی را قابل توجه دانست و افزود: توزیع بروشور و پخش فیلم توصیه‌ها و هشدارها در ایستگاه‌های راه‌آهن در زمینه پیشگیری اجتماعی باعث ارتقای سرمایه اجتماعی پلیس و جلب مشارکت مردمی می‌شود. 

رئیس پلیس پیشگیری فراجا بیان کرد: بهره‌گیری از گشت‌های پیاده، خودرویی و موتوری، بدرقه و استقبال از مسافران و تامین امنیت قطارهای مسافری در راستای پیشگیری انتظامی توسط نیروهای پلیس راه‌آهن جای تقدیر دارد. البته علاوه بر پیشگیری از جرم، توجه به تمهیدات امنیتی نیز باید جدی گرفته شود. 

وی با اشاره به برخورد جدی با قاچاق کالا توسط پلیس راه‌آهن کشور خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا کنون، ۲۵ فقره پرونده به ارزش ۱۱ میلیارد و ۳۶۴ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال در زمینه قاچاق کلا توسط پلیس راه‌آهن تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است و در این رابطه، ۲۱ نفر نیز دستگیر شده‌اند که نسبت به مدت مشابه ۶۲ درصد رشد داشته است. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، در این بازدید گزارش جامع و کاملی از کلیه اقدامات پلیس راه‌آهن کرمان در عرصه‌های مختلف انتظامی و فرهنگی در راستای تامین امنیت مسافران که قطار را به عنوان وسیله سفر خود انتخاب کرده‌اند، توسط فرماندهان ذی‌ربط برای رئیس پلیس پیشگیری فراجا ارائه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز