خبرگزاری کار ایران

تاثیر مثبت خدمات نوروزی هلال احمر بر کاهش تصادفات جاده‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۶۰۷

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: شاهد اثرات مثبت ایجاد پست‌های خدمات بشردوستانه سازمان جوانان در کاهش تصادفات نوروزی هستیم.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید هاشم حسینی المدنی، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در جلسه طرح ملی خدمات نوروزی هلال احمر در سال ۱۴۰۳ گفت: تا امروز بیش از ۴۰ هزار نفر از جوانان عضو این سازمان در طرح نوروزی هلال احمر خدمات رسانی کرده‌اند. امسال بیست و چهارمین سال ایجاد پست‌های خدمات بشردوستانه سازمان جوانان برای راهنمایی مسافران و فرهنگ‌سازی در راستای بهبود رفتارهای ترافیکی و کاهش تصادفات جاده‌ای است.

وی افزود: در سال‌های اخیر با اجرای پویش «بهرفت» (بهبود رفتارهای ترافیکی) از سوی این سازمان در راستای فرهنگ سازی کاهش تصادفات، اقدامات موثری انجام شده است. همچنین برپایی ایستگاه‌ها و فضاهایی برای برپایی نماز، استراحت خانواده‌ها و فضای دوستدار کودک برای ایجاد سرگرمی‌کوکان در پست‌های نوروزی جوانان در این خصوص بسیار موثر بوده است.

حسینی المدنی ادامه داد: اعضای طرح «یاس» (یاران آسیب‌ستیز) سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در پست‌های نوروزی حضور پیدا کرده‌اند و کسانی که دوره‌های کارآرفرینی را در این طرح و در سال قبل گذرانده بودند، امسال در پست‌های نوروزی اجناس تولیدی خود را در غرفه‌های جوانان هلال احمر برای فروش عرضه کرده‌اند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: وجه تمایز دیگر نوروز امسال، خلاقیت و ابتکارات اعضا بوده است و در پست‌های نوروزی، خلاقیت و سلیقه به کار گرفته شده که باعث پیشگیری از تصادفات شده است.

براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، حسینی المدنی در پایان تاکید کرد: نوروز امسال پست‌های خدمات بشردوستانه در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها راه‌اندازی شده و این پست‌ها باعث کاهش تصادفات و فوتی‌ها شده است. ایجاد این پست‌ها در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها تاثیر به‌سزایی بر کاهش تصادفات دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز