خبرگزاری کار ایران

تقویت واحدهای گشت پلیس آگاهی برای تامین امنیت شهروندان در نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۱۸۷

جانشین رئیس پلیس آگاهی فراجا از تقویت واحدهای گشتی این پلیس تخصصی به‌منظور کشف به‌موقع سرقت و تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز خبر داد و گفت: اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با سرقت ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، سردار فرامرز به‌گذر با حضور در نهمین جلسه قرارگاه نوروزی عمار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی و برنامه‌ریزی و تلاش کارآگاهان در سراسر کشور از ابتدای طرح نوروزی تا کنون شاهد کاهش سرقت و افزایش کشفیات بوده‌ایم.

وی با بیان این که پلیس آگاهی با همه توان در کنار دیگر سازمان‌ها به عنوان تامین‌کننده امنیت و آرامش مردم، برخورد با جرایم را با جدیت برعهده دارد، افزود: سرعت، دقت عمل در پیگیری و پی‌جویی کشف جرایم از طریق علمی از اهمیت بالایی برخوردار است. 

جانشین رئیس پلیس آگاهی فراجا خاطرنشان کدر: از آغاز طرح نوروزی گشت‌های خودرویی و موتوری پلیس به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند که امیدواریم در این ایام مسافران و شهروندان با رضایت کامل تعطیلات را به پایان ببرند. 

وی با تاکید بر لزوم رعایت توصیه‌های پلیس در خصوص جلوگیری از سرقت به‌ویژه سرقت از منزل توسط شهروندان، تصریح کرد: به‌منظور مبارزه با سرقت، گشت‌های پلیس آگاهی در این ایام افزایش داشته است که عملکرد آن‌ها به صورت شبانه‌روزی ثبت و از سوی کارشناسان ستادی مورد رصد قرار می‌گیرد. 

جانشین رئیس پلیس آگاهی فراجا با بیان این که برای مقابله با سرقت وسایل نقلیه و داخل خودرو، اقدامات باید به صورت جدی پیگیری شود، گفت: رعایت نظم و انضباط در تمامی حوزه‌های ماموریتی و عملیاتی پلیس آگاهی بسیار مهم و مد نظر است که بر این مبنا ماموریت‌ها باید به شکل مطلوب اجرا شود. 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به طرح پایش پابندهای الکترونیکی نیز که به صورت عملیاتی در سه استان اجرا می‌شود، اظهار داشت: با نصب پابندهای الکترونیکی بر جامعه هدف می‌توان در پیشگیری و مقابله با سرقت اثرگذار بود. 

این مقام ارشد انتظامی در پایان ضمن توصیه به ارائه هشدارهای انتظامی در حوزه ماموریت‌های پلیس آگاهی با هدف افزایش هوشیاری شهروندان گفت: مشارکت همه‌جانبه مردم، پلیس را در جهت تحقق امنیت و آرامش همگانی یاری می‌کند که امید است با اجرای دقیق و کامل این ماموریت‌ها بتوانیم نیمه دوم نوروز را با سربلندی طی کنیم. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، در نیمه اول تعطیلات نوروزی امسال مجموع کشفیات پلیس آگاهی در سراسر کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز