خبرگزاری کار ایران

زاکانی اعلام کرد:

۴۲۹ همت پروژه توسط شهرداری تهران در دست اجرا قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۹۵۱

امکان خرید آنلاین گوشت و مرغ از میادین میوه و تره‌بار فراهم شد

شهردار تهران با بیان این که هم‌اکنون ۴۲۹ هزار میلیارد تومان پروژه توسط مدیریت شهری پایتخت در دست اجرا قرار دارد، گفت: در حال حاضر امکان خرید آنلاین گوشت و مرغ از میادین میوه و تره‌بار پایتخت فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا زاکانی صبح امروز در آیین بهره‌برداری از ۲۲ بازار میوه و تره‌بار در سطح شهر تهران با اشاره به تلاش شهرداری برای هوشمندسازی شهر و ارائه خدمات به شهروندان به صورت غیرحضوری گفت: در راستای هوشمندسازی شهر به مردم تعهد کردیم خرید آنلاین را به شهروندان هدیه کنیم.

وی با بیان این که اکنون در مرحله تمرین برای توسعه ارائه خدمات غیرحضوری در خصوص فروش میوه و تره‌بار و کالاهای اساسی هستیم، افزود: تلاش ما این است که مردم دیگر به بازارها و میادین میوه و تره‌بار مراجعه حضوری نداشته باشند و می‌خواهیم مردم میوه و تره‌بار و حتی گوشت، مرغ را به صورت آنلاین و آنلاین خریداری کنند.

شهردار تهران ادامه داد: میوه شب عید از جمله سیب و پرتقال و همچنین خرمای مورد نیاز در ماه مبارک رمضان خریداری شده است و به اندازه کافی در انبارها وجود دارد و با قیمت مناسب به‌زودی به مردم عرضه می‌شود.

وی با بیان این که فروشگاه‌های شهروند نیز خرید آنلاین را شروع کرده‌اند، گفت: هم‌اکنون مردم می‌توانند خرید آنلاین در فروشگاه‌های شهروند داشته باشند و کالاهای مورد نیاز خود را درب منزل تحویل بگیرند.

زاکانی همچنین ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: دشمن تلاش می‌کند دو ویژگی ایمان و امید را در جامعه خشک و شرایط جامعه را دگرگون کند، لذا به عنوان خدمتگذار مردم وظیفه ذاتی داشتیم با خدمت صادقانه، امیدآفرینی کنیم.

وی با بیان این که در همین راستا از مرداد ۱۴۰۱ پویش امید و افتخار را در سطح شهر تهران آغاز کردیم، اظهار کرد: تا امروز که صدمین پویش امید و افتخار در دوره ششم مدیریت شهری پایتخت برگزار می‌شود، ۸۶۱ پروژه در قالب این پویش در تهران اجرا شده است که ۸۴ درصد آن‌ها در همین دوره مدیریت شروع شده و به پایان رسیده است.

شهردار تهران با تاکید بر این که ۱۶ درصد پروژه‌های امید و افتخار در دوره‌های قبلی مدیریت شهری شروع شده بود که در این دوره به عنوان پروژه‌های معوق به پایان رسید، عنوان کرد: ارزش کل پروژه‌های افتتاح‌شده در پویش امید و افتخار ۱۷۸ هزار میلیارد تومان است که با احتساب پروژه‌های مسکنی که تعریف کرده‌ایم، می‌توان گفت مجموعا ۴۲۹ هزار میلیارد تومان پروژه توسط شهرداری تهران در دست اجرا است.

زاکانی در ادامه بیان کرد: ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی با کمک بخش خصوصی و نهادهای عمومی و دولتی و با همکاری مشترک شهرداری تهران و دولت در دست اجرا قرار دارد که به‌زودی کلنگ این واحد‌های با هدف کاهش قیمت مسکن در تهران به زمین خواهد خورد.

شهردار تهران ادامه داد: در گذشته عده‌ای می‌خواستند شهر تهران را گران اداره کنند تا جمعیت پایتخت کاهش یابد، اما این کار باعث شد اولا بخشی از جمعیت پایتخت به حاشیه شهر رانده شود و ثانیا گرانی شهر تهران به سایر شهرهای کشور تسری پیدا کند، به همین دلیل ما به دنبال ارزان کردن تهران هستیم.

وی در پایان گفت: ارزان کردن تهران از مسیر کاهش نرخ خدمات و کالاها و همچنین کاهش قیمت مسکن به صورت جدی در دوره کنونی مدیریت شهری پایتخت دنبال می‌شود. 

گفتنی است، صبح امروز (۲۱ بهمن ۱۴۰۲) آیین بهره‌برداری از ۲۰ بازار جدید میوه و تره‌بار در سطح پایتخت، توسعه ۲ میدان موجود و آغاز اجرای طرح فروش مجازی میادین میوه و تره‌بار تهران در قالب یکصدمین پویش امید و افتخار مدیریت شهری پایتخت در محله آستانه شهرری برگزار شد. 

در این مراسم حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران، حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران، مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر، مهدی بختیاری‌زاده، سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، قدرت‌الله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران و جمع دیگری از مدیران شهری پایتخت حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز