خبرگزاری کار ایران

رئیس جامعه الزهرای کربلا:

می‌خواهیم مثل زنان ایران حرکت رو به پیشرفت داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۷۸۴

رئیس جامعه الزهرای کربلا در دیدار با رئیس دانشگاه الزهرا (س) گفت: زنان ایرانی و به طور کلی کشور ایران پیشرفت‌های علمی بسیاری داشته اند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه الزهرا (س)، زینب ملاسلطانی رئیس جامعه الزهرای کربلا در دیدار با زهرا ناظم بکائی رئیس دانشگاه الزهرا (س) در کربلا با ابراز خوشحالی از حضور هیات ایرانی در کشور عراق، گفت: ما به هر حال مشترکات زیادی داریم، ما برادر و خواهر ایمانی هستیم، امام حسین (ع) و عشق ائمه ما را دور هم جمع می‌کند. 

وی ادامه داد: این دورهمی‌ها بر آیه خداوند مبنی بر تقوا و اخوت و برادری تأکید می‌کند و ما باید از این نوع جمع‌ها بیشتر داشته باشیم. 

ملاسلطانی با بیان اینکه زنان ایرانی و به طور کلی کشور ایران پیشرفت‌های علمی بسیاری داشته اند، گفت: ما آرزو داریم که دولت عراق بتواند گام‌هایش را پشت سر گام‌های ایران بردارد و ما مایل هستیم که مثل زنان ایران بتوانیم حرکت رو به پیشرفت داشته باشیم. 

وی افزود: به هر حال یک انسان مسلمان باید بتواند جایگاه حقیقی و واقعی خودش را در علم پیدا کند و خدا را شکر ایران توانسته در این زمینه کارهای ویژه‌ای انجام دهد. 

رئیس جامعه الزهرای کربلا با اشاره به پیشرفت‌های علمی پژوهشگاه رویان در ایران گفت: در این پژوهشگاه در زمینه سلول‌های بنیادی کار شده و به طور کلی ایران در این زمینه بسیار پیشرفت کرده است، علم سلول‌های بنیادی از علوم سنتی نیست و علم جدید است و ما می‌توانیم از پیشرفت ایران و علم ایران بهره‌مند شویم و پیش رویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز