خبرگزاری کار ایران

به مناسبت دهه فجر انجام می‌شود؛

برپایی جشن و آذین‌بندی مراکز یاورشهر و مدارس پویاشهر ویژه کودکان کار

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۲۳۱

رئیس سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران برنامه‌های این سازمان را در آستانه دهه مبارک فجر تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در ۹ مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ویژه نگهداری و درمان معتادین متجاهر و افراد منع پذیرشی اعم از بیماران زخم باز، عفونی، اعصاب و روان، معلول و… جشن‌های ویژه به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد. 

وی در توضیح بیشتر افزود: با دعوت از میهمانان ویژه، مجریان مطرح و گروه‌های موسیقی سنتی، جشن‌هایی برای گرامیداشت این روزهای بزرگ برای این افراد بر پا می‌شود. 

وی ادامه داد: همچنین در ۳۶ مرکز پویاشهر ویژه کودکان کار و خیابان در مناطق ۲۲گانه پایتخت جشن‌های ویژه دهه مبارک فجر و فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن برگزار می‌شود. سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در مددسراهای پایتخت نیز جشن‌هایی به منظور فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار خواهد کرد. 

احمدی صدر همچنین بیان کرد: آذین‌بندی تمامی مراکز تحت پوشش سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی از جمله یاورشهرها، پویا شهرها، همراه سراها، مددسراها و… از دیگر اقدامات در این ایام است. 

احمدی صدر گفت: برپایی چندین غرفه در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن و خدمات‌رسانی به شهروندان پایتخت هم توسط این سازمان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز