خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم گرامیداشت «هفته بسیج» در سازمان محیط‌زیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۱۲۹

مراسم گرامیداشت «هفته بسیج» با حضور علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست، معاونان، مدیران و همکاران سازمان، فرماندهان پایگاه‌های محیط‌زیست استان‌ها و نمایندگان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور در سازمان حفاظت محیط‌زیست برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این مراسم، مهدی برازنده، فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: پنجم آذرماه یکی از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی و برای دانایان یادآور صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل شجره طیبه بسیج در مقطع حساس و سرنوشت‌سازی که نهال نوپای انقلاب اسلامی تازه پا گرفته بود.

وی افزود: بدون تردید دوراندیشی، هوشیاری و درایت معمار کبیر انقلاب در تاسیس این نهاد مقدس و هدایت و تدابیر روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در تدوین و تبیین گام‌های انقلاب، سند اعتلای بسیج و موضوع جهاد تبیین عامل خنثی‌سازی اساسی‌ترین توطئه‌ها در مقابل انقلاب اسلامی و آینده گواهی روشن و بی‌بدیل بر درستی آن است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان حفاظت محیط‌زیست بیان کرد: بسیج، میعاد و وعده‌گاه همه آحاد و اقشار مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستیابی به آرمان‌ها و اهداف آن همواره به عنوان بازویی توانمند برای ولایت فقیه و نظام مقدسمان مهم‌ترین جانفشانی‌ها را انجام داده است. بسیج در خلق زرین‌ترین صفحات تاریخ این مرز و بوم خالق حماسه‌های بی‌مثل و بی‌نظیری است.

برازنده در پایان خاطرنشان کرد: این هفته مبارک را به همه بسیجیان به‌ویژه بسیجیان سازمان حفاظت محیط زیست کشور تبریک و تهنیت عرض کرده و برای رهایی مردم و کودکان مظلوم بی‌گناه غزه از چنگال ظالمان دست به آسمان برده و دعا می کنیم.

براساس اعلام روابط‌عمومی سازمان حفاظت محیط‌زیست، در پایان این مراسم، از همسر «شهید مهدی قاضی‌خانی» از شهدای حرم و اکبر میرزا کریمی یکی از جانبازان سازمان حفاظت محیط‌زیست منطقه دماوند و فیروزکوه تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز