خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک فرمانده کل انتظامی به مناسب «هفته بسیج»

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۸۲۶

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی «هفته بسیج مستضعفان» را به تمام بسیجیان دلاور دیروز و امروز کشورمان و خانواده‌های معزز شهدای بسیجی به‌خداپیوسته، تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری پلیس، در پیام تبریک سردار «احمدرضا رادان» به مناسبت «هفته بسیج مستضعفان» آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب، به نمایندگی از تمامی کارکنان جان‌برکف فراجا، هفته مبارک بسیج مستضعفان را به یکایک شهروندان عزیز ایران و بسیجیان دلاور دیروز و امروز کشورمان و خانواده‌های معزز شهدای بسیجی به‌خدا‌پیوسته، تبریک و تهنیت می‌گویم.

همه ما ایرانیان از این واقعیت آگاهیم که هر عملی که از امام راحل عظیم‌الشان سر زد، هر سخنی که از زبان و قلم آن بزرگ مرد تاریخ جاری شد و هر تدبیری که از سوی او در انداخته شد، از سر حکمت و دوراندیشی و آینده‌نگری بود. صدور فرمان تشکیل بسیج مستضعفان در ۵ آذر سال ۱۳۵۸ از سوی آن رهبر فرزانه نیز مصداقی از این‌گونه تدابیر حکیمانه و دوراندیشانه بود. آن حضرت، با صدور آن فرمان تاریخی خویش، نهال پرالوان و پرثمری را در سرزمین بسیج‌پرور ایران غرس نمود که به‌زودی به درختی تنومند و پرشاخ و برگ تبدیل شد.

این شجره طیبه نه‌تنها خود در برابر هیچ تهدیدی خم به ابرو نمی‌آورد، بلکه سایه دلپذیر خود را بر سر مردمان این دیار معنوی می‌گستراند و از  انقلاب اسلامی آنان در برابر شیطنت‌های شیاطین ریز و درشت، حفاظت می‌کند. اینک همه ما باید قدردان جانفشانی‌های بسیجیان عزیز و خانواده‌های معظم آنان باشیم که برای دفاع از ایران و ایرانیان، از بذل جان خود دریغ نمی‌نمایند.

ما به ویژه در فراجا قدردان آنان هستیم که برای تولید و تقویت امنیت عمومی جامعه و بسط و گسترش آرامش روانی مردم، ایثارگرانه با ما همدل و همراه هستند و از آسایش خود می‌گذرند تا آرامش را ارزانی جامعه دارند. توفیقات روزافزون یکایک بسیجیان عزیز، آرزوی ما است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز