خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک معاون اول قوه قضاییه به مناسبت «هفته انتظامی»

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۳۷۲

معاون اول قوه قضاییه با صدور پیامی «هفته انتظامی» را به حافظان نظم و امنیت به‌ویژه فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مصدق با صدور پیامی «هفته  انتظامی» را به حافظان نظم و امنیت به‌ویژه فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی به عنوان نهادی برخاسته از مردم و برای مردم در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره یادآور شجاعت، دلاوری و ایثارگری مجاهدانی است که در میدان مقدس حفظ نظم و امنیت کشور، شبانه‌روزی جهاد می‌کنند.

هفته نیروی انتظامی، فرصت مغتنمی برای ادای احترام به مقام والای شهدای فراجا و قدرشناسی از خدمات فرماندهان و تمامی کارکنان این نهاد انقلابی و مقدس است. امیدواریم در پرتو دعای حضرت ولیعصر (عج) و فرماندهی بی‌نظیر نایب بر حق آن حضرت، شاهد موفقیت روزافزون فراجا در کلیه سطوح باشیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حافظ امنیت ملت و مرز و بوم ایران اسلامی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های فرماندهان افسران، درجه‌داران، کارکنان و سربازان نیروی انتظامی ابراز داشته و از خداوند متعال توفیق روزافزون این فرزندان برومند اسلام و ایران را مسئلت دارم. 

محمد مصدق - معاون اول قوه قضاییه»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز