خبرگزاری کار ایران

نایبی:

تأمین زیرساخت‌ها برای مردم اولویت نخست همه مسئولان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۲۰۷

۸ پروژه آموزشی، صنعتی، خدماتی و ورزشی با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان در شهرستان شهریار به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسن نایبی در آیین افتتاح پروژ‌های شهرستان شهریار ضمن تبریک چهل و سومین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: ارائه خدمات مناسب و شایسته و تأمین زیرساخت‌ها برای مردم باید در اولویت نخست همه مسئولان قرار بگیرد.

وی با اشاره به افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه شهید کاشانی با اعتبار ۸ میلیارد تومان افزود: شهرستان شهریار در ساخت مدرسه بسیار موفق بوده است و باید احداث اماکن آموزشی متناسب با جمعیت شهرستان‌ها افزایش یابد که ظرفیت خیرین در این امر مهم بسیار حائز اهمیت است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران در آیین بهره برداری از دو شرکت دانش بنیان با سرمایه گذاری ۳۲ میلیارد تومانی عنوان کرد: تولید انواع شیرآلات صنعتی و پالایشگاهی و انواع دستگاه های پزشکی در شرکت‌های دانش بنیان توسط جوانان متخصص نشان دهنده توان داخلی کشور است و می توانیم فعل ما می توانیم را به اجرا بگذاریم.

نایبی تصریح کرد: اورژانس و ساختمان چند منظوره دهیاری روستای اسکمان جهت توسعه زیرساخت های روستایی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان احداث و به بهره برداری رسید.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران به افتتاح زمین چمن فرارت اشاره و خاطرنشان کرد: این زمین چمن مصنوعی در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متربع و با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال افتتاح شد که توسعه و ارتقاء سرانه های ورزشی می‌تواند اوقات فراغت جوانان را پر کرده و باعث شادابی و تندرستی جامعه شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز