خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

۵۰ درصد جایگاه‌های سوخت آذربایجان غربی در مدار قرار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۸۷۴

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به مشکل فنی ایجاد شده در جایگاه‌های سوخت استان گفت: این مشکل کشوری بوده و جایگاه‌های سوخت استان به تدریج در مدار قرار می‌گیرند.

احمد مجرد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا بیان کرد: براساس اختلال فنی که امروز ساعت ۱۰ صبح در جایگاه‌های سطح کشور رخ داد، شاهد قطعی و غیر فعال شدن جایگاه‌های عرصه سوخت در استان شدیم که بلافاصله جلسه بحران تشکیل و اکیپ‌ها به جایگاه‌ها اعزام شدند.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۵۰ درصد جایگاه های سوخت استان در مدار قرار گرفته‌اند و امکان سوخت گیری با نرخ آزاد در این جایگاه‌ها فراهم شده است.

وی افزود: در صدد هستیم تا  جایگاه‌های باقی مانده را نیز  به مدار وارد کنیم تا از مشکل ایجاد صف مقابل جایگاه‌ها جلوگیری شود.

مجرد اظهار کرد: هیچ گونه افزایش نرخی در این زمینه وجود ندارد و هم اکنون تا بازگشت سامانه به مدار عرضه بنزین به صورت آزاد و به نرخ هر لیتر ۳۰ هزار ریال و عرضه گازوئیل نیز به نرخ ۶ هزار ریال انجام می‌شود.

وی ضمن عذرخواهی از شهروندان خواست تا در مدیریت این وضعیت همراهی لازم را داشته باشند تا در اسرع وقت جایگاه‌ها به وضعیت عادی بازگردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز