خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

تردد نزدیک به ۳۶ هزار نفر از مرز تمرچین

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۱۶۴

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از تردد نزدیک به ۳۶ هزار نفر از پایانه مرزی تمرچین خبر داد.

پیمان آرامون در گفت و گو با خبرنگار ایلنا بیان  کرد: در ۱۰ روز گذشته بیش از ۱۵ هزار نفر متردد ورودی  و نزدیک‌به ۲۱ هزار نفر متردد خروجی از پایانه مرزی تمرچین ثبت شده است.

آرامون افزود: ۳ شهریور ماه بیشترین تعداد تردد از پایانه مرزی صورت گرفته است و با توجه به روند ترددها در روزهای آتی این رقم افزایش خواهد داشت.

به گفته آرامون، ایجاد امکانات رفاهی مناسب، آب و هوای مطلوب، ترافیک کم، ایستایی کمتر از ۵ دقیقه از مزیت های پایانه مرزی تمرچین برای عزیمت به کربلای معلی محسوب می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اضافه کرد: با پیگیری های استاندار آذربایجان غربی و توافقات صورت گرفته با با مقامات اقلیم کردستان عراق و پیگیرى هاى انجام یافته توسط کنسولگرى جمهورى اسلامی ایران در اربیل عراق هزینه های سفر زائرین با هدف کمک به زائران متردد از تمرچین به سمت کربلای معلی کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: هزینه کرایه حاج عمران به اربیل از ۱۳هزار دینار به ۱۰هزار دینار، صندلی های وسط به ۸هزار دینار، مسیر اربیل به کاظمین از ۲۳هزار دینار به ۲۰هزار دینار، مسیر اربیل به الحسینه از ۲۰هزار دینار به ۱۷هزار دینار و صندلی های وسط نیز به ۱۵هزار دینار کاهش پیدا کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز