خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان غربی:

هزینه سفر هوایی اربعین از ارومیه به نجف ۸ میلیون تومان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۸۷۱

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی از برقراری ۲ پرواز در مسیر ارومیه به نجف خبر داد و گفت: هزینه سفر هوایی برای هر نفر ۸ میلیون تومان است.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نائل قراملکی در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: فرودگاه‌ بین‌المللی شهید باکری ارومیه مجهز به امکانات به‌روز بوده و امکان پذیرش انواع هواپیماها و سفرها را دارد.

وی با اشاره به نظارت سازمان هواپیمایی به فرودگاه‌های استان، گفت: به رغم تقاضای پرواز هوایی برخی مسیرهای پروازی، امکان برقراری میسر نبوده و کنترل آن برای شرکت های هواپیمایی مقدور نشده است.

نائل قراملکی  با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون  ۹۰۰ پرواز از فرودگاه ارومیه انجام شده است گفت:  این رقم نسبت به سال گذشته ۲ درصد کاهش دارد ولی در تعداد مسافران شاهد افزایش یک درصدی هستیم.

وی افزود: در ۴ ماهه امسال حدود ۹۹ هزار نفر با هواپیما تردد کرده‌اند که در سال گذشته این رقم معادل ۹۸ هزار نفر بود.

به گفته نائل قراملکی هر پرواز اعزامی از ارومیه با ۱۶۰  مسافر تردد می‌کند.

وی ادامه داد: پروازهای فرودگاه شهید باکری از ارومیه عمدتا به مقصد مشهد، استانبول، جده، مدینه و تهران انجام می‌شود.

به گفته وی پرواز های  فرودگاه ارومیه به مقصد استانبول روزهای یکشنبه و چهارشنبه بوده و همچنین ۴ پرواز در طول هفته به مقصد مشهد و ۴ روز در هفته به مقصد تهران از این فرودگاه پرواز وجود دارد.

نائل قراملکی در خصوص سفرهای هوایی اربعین حسینی، تصریح کرد: پروازهای اربعین از فرودگاه ارومیه در روزهای ۱۰ و ۱۲ شهریور به مقصد نجف اشرف انجام می‌شود و هزینه این سفر نیز به صورت رفت و برگشت ۸ میلیون تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز