خبرگزاری کار ایران

در آذربایجان غربی؛

بیش از ۱۰۰۰ کاراته کار در اولین دوره مسابقات سراسری کاپ آزاد سی واکای کاراته شرکت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۲۱۲

رئیس سبک سی واکای کاراته گفت: یک هزار و ۵۰ کاراته کار از سراسر کشور در اولین دوره مسابقات سراسری کاپ آزاد این رشته در آذربایجان غربی شرکت کردند.

به گزارش ایلنا، اسماعیل کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار داشت:اولین دوره مسابقات سراسری  کاپ آزاد سی  واکای کاراته جمهوری اسلامی ایران یادواره ۱۲ هزار شهید والا مقام آذربایجان‌غربی در شهر ارومیه به مدت دو برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان گفت: در بخش بانوان ۴۰۰ ورزشکار و در بخش بانوان ۶۵۰ ورزشکار شرکت داشتند.

کشاورز ادامه داد: این تعداد ورزشکار از ۲۰ استان کشور در این دوره از مسابقات حضور داشتند که به ترتیب استان های آذربایجان شرقی و غربی،مازندزان و فارس بیشترین تعداد شرکت کنندگان را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات آسیایی والیبال مردان موجب به حاشیه کشیده شدن این رویداد در ارومیه شد گفت: به رغم پیگیری های متعدد متاسفانه هیچ کدام از ورزشگاه ها در اختیار این رویداد ورزشی قرار نگرفت و محل برگزاری مسابقات سالن شماره ۳ مجتمع نمایشگاههای بین اللملی پارک جنگلی ارومیه انتخاب شد.

اسماعیلی در خاتمه به عدم حضور مسئولین در این رویداد اشاره کرد و افزود: به رغم دعوت رسمی از استاندار فرماندار و دیگر مسئولین هیچ کدام در این رویداد حضور پیدا نکردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز