خبرگزاری کار ایران

۸۰ درصد فارغ التحصیلان مرکز علمی کاربردی امام حسین آذربایجان غربی جذب بازار کار شده اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۰۳۲

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی امام حسین آذربایجان غربی با بیان اینکه تاکنون ۲ هزار نفر از این مجموعه فارغ ‌التحصیل شده‌اند، اضافه کرد: ۸۰ درصد دانشجویان این مرکز پس از فارغ التحصیلی وارد بازار کار شدند.

به گزارش ایلنا،شیرزاد عباسیان  در گفت و گو با خبرنگاران،با تاکید بر اینکه در حال حاضر ٣٠٠ دانشجو در این مرکز تحصیل و ١٠٠ مدرس تدریس می‌کنند، ادامه داد : ١٢ رشته کاردانی و کارشناسی در این دانشگاه ارائه شده که بیشترین دانشجویان در رشته‌های فرهنگی، روابط عمومی و حقوق مشغول تحصیل هستند.

رئیس مرکز علمی کاربردی امام حسین آذربایجان غربی گفت: این دانشگاه در رشته‌های حقوق، مدیریت اداری و منابع انسانی، مدیریت دفتری، حسابداری، تربیت بدنی، مهندسی فناوری اطلاعات، روابط عمومی و مدیریت فرهنگی، تربیت بدنی، پیش دبستانی و مددکاری اجتماعی و اورژانس اجتماعی در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو پذیرش می‌کند.

وی افزود:تحصیل برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و افراد بی بضاعت در این دانشگاه کاملا رایگان است و همچنین سایر دانشجویان نیز می‌توانند از تخفیفات ۱۵ تا ۲۰ درصدی و وام ۵ میلیون تومانی با بهره صفر درصد برای هر ترم در این دانشگاه استفاده کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز