خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار آذربایجان غربی:

واحد تولید مکانسیم‌ها و قطعات، اتاق و شاسی تریلر و کامیونیت بهره‌برداری شد

کد خبر : ۱۰۱۵۳۴

با حضور استاندار آذربایجان غربی، واحد تولید مکانسیم‌ها و قطعات، اتاق و شاسی تریلر و کامیونیت از مجموعه کارخانجات مارال صنعت و همچنین واحد صنعتی گروه آذر باطری تولید کننده باطری ماشین و واحد تولید سیلندرهای هیدرولیک و جک‌های تلسکوپی به بهره‌برداری رسید.

ایلنا: با حضور استاندار آذربایجان غربی، واحد تولید مکانسیم‌ها و قطعات، اتاق و شاسی تریلر و کامیونیت از مجموعه کارخانجات مارال صنعت و همچنین واحد صنعتی گروه آذر باطری تولید کننده باطری ماشین و واحد تولید سیلندرهای هیدرولیک و جک‌های تلسکوپی به بهره‌برداری رسید که با بهره‌برداری از این واحد‌ها برای بیش از۲۴۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.
به گزارش ایلنا، مدیرکارخانه پیروزان صنعت مارال در گفتگو با خبرنگاران عنوان داشت: این واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده که با بهره‌برداری از این واحد برای ۶۵ نفر فرصت اشتغال فراهم شده است

همچنین با حضور استاندار آذربایجان غربی، کارخانه تولید باطری و فرآورده‌های سربی در محل شهرک صنعتی فاز ۲ ارومیه افتتاح شد.
کاظم مرتاض مدیر کارخانه گروه صنعتی آذرباطری عنوان داشت: این واحد تولیدی صنعتی در ۲ هزار متر مربع دارای ۲خط مونتاژبا سرمایه گذاری۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: این واحد صنعتی سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد در۲۴ نوع باطری خودورهای سبک، سنگین و سواری تولید می‌کند مرتاض گفت: این واحد در سه شیفت کاری برای ۱۸۰ نفر فرصت اشتغال فراهم کرده است.

وی اظهارداشت: این واحد تولیدی ۱۰ درصد میزان مصرف بازار باطری کشور را تولید و تامین می‌کند.
همچنین در ادامه بازدیداستاندار و هیات همراه، واحد تولید سیلندرهای هیدورلیک و جک‌های تلسکوپی به بهره برداری رسید.
این واحد صنعتی یکی از واحدهای دانش بنیان در آذربایجان غربی است که برای نخستین بار در کشور سیلندرهای هیدورلیک، جک‌های تلسکوپی را تولید می‌کند که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با مبلغی بالغ بر۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است
استاندار آذربایجان غربی در حاشیه بهره برداری از این طرح‌ها با اشاره به فعالیت واحدهای فعال و موفق در مناطق مختلف استان گفت: بسیاری از این واحد‌ها بدون دریافت تسهیلات بانکی و با تلاش و پشتکار مدیران آنان به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته‌اند.
جلال‌زاده در ادامه با اشاره به حمایت‌های استانداری آذربایجان غربی از واحد‌های دانش بنیان در استان گفت: استانداری آذربایجان غربی با بهره گیری از روش‌های مختلف از جمله تامین سرمایه در گردش با استفاده از سرمایه گذار، پرداخت تسهیلات بانکی و معرفی تولیدات این واحد‌ها به بازارهای هدف در صدد حمایت از این واحد‌هاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز