خبرگزاری کار ایران

منتجب‌نیا در گفت‌وگو با ایلنا:

کفن پوشان امروز باید لباس کار بپوشند

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۹۶

آیت الله هاشمی شناسنامه انقلاب است/وجود هاشمی برای ملت و نظام غنیمت بزرگی است/هر کسی از هر جناحی می‌تواند پارچه بپوشد و علیه دیگران حرکت کند.

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت:کشور ما با عقلانیت و تدبیر و قانون اداره خواهد شد در غیر این صورت هر کسی می‌تواند پارچه بپوشد و علیه دیگران حرکت کند این حرکت زشتی است که در سال‌های گذشته بنیان گذشته شد اما عمر آن سپری شده است کفن پوشان امروز باید لباس کار بپوشند و بدانند که دیگر نمی‌توانند از کفن پوشی ارتزاق کنند.

حجت الاسلام منتجب‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص بازگشت آیت اله هاشمی به تریبون نماز جمعه عنوان کرد: هاشمی از سرمایه‌های بزرگ و بی‌نظیر کشور و انقلاب ما است سرمایه‌ای که دیگر جایگزینی برای او وجود ندارد و وجود او برای ملت و نظام غنیمت بزرگی است.

وی گفت:سال‌ها است كه ملت از وجود هاشمی در تریبون نماز جمعه بی‌بهره است چراکه مورد بی‌مهری و تخریب قرار گرفته است كه یکی از این بی‌مهری‌ها محروم کردن مردم از خطبه‌های جمعه ایشان است.

وی افزود: نماز جمعه جایگاهی دارد که باید یاران ملت و انقلاب در آن جای بگیرند كسانی که حرفشان همواره در جامعه سند است و هاشمی این ویژگی را دارد چراکه خطبه‌های وی بعد از انقلاب به عنوان یکی از اسناد مهم کشور مطرح می‌شود. وی شناسنامه انقلاب است.

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: بازگشت هاشمی به تریبون نماز جمعه می‌تواند جایگاه امامت جمعه را به وضع و اعتبار گذشته خود برگرداند. برای هاشمی امامت نماز جمعه تهران افتخار نیست بلکه حضور او به نمازجمعه و جایگاه امامت جمعه افتخار می‌دهد چراکه ایشان حرف‌هایی می‌زنند که مستند بوده و از متن انقلاب است.

وی با تاکید براینکه هاشمی چکیده مطالبات و دیدگاه‌های امام رادر مورد اسلام و مسائل سیاسی مطرح می‌کند، گفت: برای همین، جای هیچ اشکال و خدشه‌ای در سخنان هاشمی وجود ندارد افراطیون نیز باید بدانند که دوره آن‌ها به سر رسیده است. امروز کار کفن پوشی و ایجاد تشنج و تخریب و هوچی‌گری در کشور از نظر مردم به پایان رسیده است و هیچ اعتباری ندارد.

منتجب نیا ادامه داد: مردم با رای بالای خود اثبات کردند که به شدت مخالف حرکت‌های افراطی هستند بنابراین افراطیون باید یا خود را اصلاح کنند و یا اینکه حرکت‌های خود را در جای دیگری اجرایی کنند چراکه این حرکت‌ها دیگر درجامعه ما جایگاهی ندارد امروز کفن پوشی رنگ و لعاب خود را برای ما از دست داده است و اگر افرادی به خاطر منافع سیاسی و تمایلات شخصی و جناحی کفن بپوشند و به خیابان‌ها بیایند امروز مردم آن‌ها را مورد استهزا قرار می‌دهند چون 8 سال سكوت آنها غیر از جناحی و سیاسی بودنشان مساله دیگری را به ذهن متبادر نمی‌كند.

وی با تاکید براینکه قرار نیست کشور براساس تمایلات عده‌ای تندرو اداره شود، گفت: کشور ما با عقلانیت و تدبیر و قانون اداره خواهد شد در غیر این صورت هر کسی از هر جناحی می‌تواند پارچه بپوشد و علیه دیگران حرکت کند این حرکت زشتی است که در سال‌های گذشته بنیان گذشته شد اما عمر آن سپری شده است کفن پوشان امروز باید لباس کار بپوشند و بدانند که دیگر نمی‌توانند از کفن پوشی ارتزاق کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز