خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفا استان یزد:

استان یزد کمترین میزان بارندگی را در کشور دارد

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۵۵

«استان یزد با مشکل اساسی در تامین آب روبرو است و این مهم نیازمند توجه جدی مسئولان دولت است./ این مجموعه توانسته با بهره گیری از اعتبارات تخصیصی، ۶۳ مجتمع آبرسانی در سطح روستا‌ها ایجاد کند.»

مدیرعامل آب و فاضلاب استان یزد گفت: استان یزد با سالانه ۱۰۰ میلیمتر بارش، کمترین میزان بارندگی را در کشور دارد.

به گزارش ایلنا از یزد، اسلامی با بیان این مطلب در جلسه مدیران و کارکنان آب و فاضلاب شهری و روستایی استان یزد با مشاور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: استان یزد با مشکل اساسی در تامین آب روبرو است و این مهم نیازمند توجه جدی مسئولان دولت است.

وی ادامه داد: شرکت آبفا در سال گذشته با ارئه خدمات عالی به مشترکین و شهروندان یزدی توانست رتبه بر‌تر در جشنواره شهید رجایی را کسب کند که تحقق آن مرهون تلاش بی‌وقفه کارکنان و پرسنل خدوم این شرکت است.

اسلامی با اشاره به کارهای انجام شده در ۸ سال گذشته گفت: سعی کرده‌ایم تا بهترین خدمات را به شهروندان ارائه نماییم و در این زمینه نیز کارهای بسیار خوبی انجام شده که برای نمونه می‌توان به افزایش دوبرابری حجم مخازن استان، اصلاح، توسعه و استاندارد سازی شبکه اشاره کرد.

مدیر آبفای روستایی استان یزد هم در این جلسه با تشکر از مسئولان گفت: این مجموعه توانسته با بهره گیری از اعتبارات تخصیصی، ۶۳ مجتمع آبرسانی در سطح روستا‌ها ایجاد کند.

حاتمی افزود: در حال حاضر ۹۰ درصد روستاهای یزد شبکه آبرسانی دارند ولی در اثر کمبود بارندگی و خشکسالی با مشکل اساسی تامین آب روبه رو هستیم.

در ادامه ثمره هاشمی مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ضمن تشکر از کارکنان آبفای استان یزد گفت امر آبرسانی کار ارزشمند و مقدسی است که انجام آن توفیقی الهی است. وی گفت: باید مدیریت صحیحی بر منابع آبی داشته باشیم زیرا منابع آبی موجود جوابگوی نیاز کشور نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز