خبرگزاری کار ایران

تجمع هواداران رویانیان مقابل باشگاه؛

شعار هواداران پرسپولیس علیه مالکی؛ صحبت‌های درگوشی شیرینی با لیدرها!

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۸۲

تا لحظه‌ای که شیرینی به باشگاه نیامده همه رویانیان را تشویق می‌کردند اما با ورود وی و صحبت‌های در گوشی با یکی از لیدرها نظر هواداران به سمت مالکی و شعار علیه وی برگشت.

خبر برکناری محمد رویانیان باعث شد عده‌ای از هواداران مدیرعامل پرسپولیس جلوی درب این باشگاه تجمع کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،تیم فوتبال پرسپولیس  که در فصل گذشته لیگ برتر با وجود بازیکنان میلیاردی و کادر فنی خوب خود نتوانست نتیجه مناسبی را بگیرد در سال جدید دست به تغییرات زیادی زد و بازیکنان خود را تغییر داد و علی دایی را جایگزین یحیی گل محمدی کرد.

اکنون تیرهای تغییر به سمت رویانیان مدیر عامل این باشگاه مردمی نشانه رفته و در خبرهایی ضد و نقیض از برکناری و یا استعفای وی سخن به میان آمده است. صبح امروز هم علاقه‌مندان به این تیم در مقابل باشگاه پرسپولیس جمع شده‌اند و شعارهای مبنی بر ماندن وی می‌دهند.

هوادارانی که در این محل حضور دارند موافق ماندن رویانیان هستند و معتقدند  وی عملکرد خوبی  داشته و چرا باشگاه هر سال یک نفر را به عنوان مدیر عامل عوض کرده و یک نفر جدید را می‌آورد.

تا لحظه‌ای که سعید شیرینی به باشگاه نیامده همه رویانیان را تشویق می‌کردند اما با ورود وی و صحبت‌های در گوشی با یکی از لیدرها نظر هواداران به سمت مالکی و شعار علیه وی برگشت.

- عصر امروز هم جلسه هیئت مدیره برگزار خواهد شد و مردم هم قرار است به آنجا بروند.

- فردا صبح ساعت 11 هم جلسه‌ای در باشگاه برگزار خواهد شد.

- حراست وزارت ورزش 2 نفر از لیدها را صبح امروز بازداشت کرده بود که دقایقی قبل آزاد شدند.

- نیروی انتظامی هم در محل حضور دارد و تماشاگر این موضوع است و هوادارن شعار نیروی انتظامی حمایت حمایت سر داده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز