خبرگزاری کار ایران

عضو شورای عالی حزب همبستگی در گفت و گو با ایلنا:

شورای هماهنگی هنوز تصمیمی برای حمایت از عارف یا روحانی نگرفته است

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۸۷

شورای هماهنگی تا کنون هیچگونه تصمیمی راجع به حمایت یا اجماع بر روی یکی از کاندیدا‌های منتسب به جریان اصلاحات نگرفته است.

عضو شورای عالی حزب همبستگی گفت: شورای هماهنگی در نظر دارد پس از دیدار با حسن روحانی در روز شنبه و شنیدن نظرات، دیدگاه‌ها و مواضع ایشان و پس از مشورت با بزرگان جبهه اصلاحات و احزاب و جریانات همسو با اصلاح طلبان تصمیم نهایی خود را در خصوص انتخابات پیش روی ریاست جمهوری در آخر وقت شنبه و یا حداکثر روز یکشنبه رسما طی بیانیه‌ای توسط سخنگوی شورا اعلام كند.

هدایت الله جمالی‌پور در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص اجماع شورای هماهنگی بر روی عارف گفت: شورای هماهنگی تا کنون هیچگونه تصمیمی راجع به حمایت یا اجماع بر روی یکی از کاندیدا‌های منتسب به جریان اصلاحات نگرفته است.

جمالی‌پور اذعان داشت: در روز چهارشنبه جناب آقای دکتر عارف به جلسه شورای هماهنگی تشریف آوردند وپس ازشنیدن نقطه نظرات اعضای شورا دیدگاه‌های خود را در خصوص نحوه اداره کشور بیان نمودند. پس ازاینکه عارف جلسه را ترک کردند اعضای شورای هماهنگی دیدگاه‌های عارف را نزدیک به دیدگاه‌های اصلاح طلبان و شورای هماهنگی ارزیابی کردند و از وی به خاطر بیان مطالبات و دفاع به حق از دیدگاه‌های اصلاح طلبانه تشکر و قدردانی نمودند. اما رای گیری در خصوص اعلام حمایت از وی توسط شورای هماهنگی صورت نگرفت.

عضو شورای عالی حزب همبستگی بیان داشت: تاکید شورای هماهنگی بر اجماع بین عارف و روحانی است و اصلاح طلبان امیدوارند این دو با درک شرایط حساس کنونی و خواست جامعه تحول خواه و اصلاح طلب با لحاظ نمودن عنصر مقبولیت، اجماع نمایند و به یاری یکدیگر بشتابند تا شور انتخاباتی در جامعه دوباره ایجاد شود.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بیان داشت: هرگونه اظهار نظر توسط اعضای شورا تحت هر عنوانی دیدگاه شخصی یا حزبی محسوب می‌شود و مواضع شورا از طریق سخنگوی شورا اعلام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز