خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور:

آتش نشانی هوایی برای کنترل حریق جنگل‌ها فراهم شود

asdasd

محافظت از عرصه‌های جنگلی و مراتع کشور از اولویت‌های مهم در برنامه‌های مدیریت بحران است.

ایلنا - اصفهان: رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، خواستار همکاری سازمان جنگل‌ها و مراتع با شرکت هواپیماسازی هسا، برای به کارگیری امکانات آتش نشانی هوایی در کنترل حریق‌ها در عرصه‌های جنگلی کشور شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حسن قدمی در بازدید از هواپیما سازی هسا در اصفهان تاکید کرد: محافظت از عرصه‌های جنگلی و مراتع کشور از اولویت‌های مهم در برنامه‌های مدیریت بحران است.

وی با اشاره به بودجه‌هایی که هر سال برای حفاظت از این عرصه‌ها اختصاص می‌یابد گفت: یکی از اهداف مدیریت بحران کشور، هماهنگی بین دستگاه‌ها و کار گروه‌های امدادی، عملیاتی و پشتیبانی در مدیریت بحران، با هدف پیشگیری از وقوع حوادث، آمادگی در مقابله به موقع با رخداد‌ها و ارتقا سطح ایمنی شهر‌ها و روستاهاست.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: این موضوع در استان اصفهان به نحو مطلوب اجرا شده و برآیند آن کاهش اثرات رخداد حوادث در استان بوده است.

وی با اشاره به جلسه‌ای که با حضور متخصصان و اعضای کار گروه استانی و کشوری مقابله با آتش سوزی در جنگل‌ها برگزار شد، خاطرنشان کرد: قرار شد با همکاری سازمان جنگل‌ها و مراتع و شرکت هواپیما سازی هسا، مقدمات بکارگیری امکانات آتش نشانی هوایی در کنترل حریق‌ها در عرصه‌های جنگلی کشور فراهم شود.

قدمی همچنین از پرداخت مبلغ هشت میلیارد ریال به استان اصفهان برای تکمیل و بهره برداری از ساختمان مرکز مدیریت بحران استان خبر داد و تصریح کرد: این ساختمان با زیربنای دو هزار و ۳۰۰ متر مربع در شرق شهر اصفهان با پیشرفت فیزکی ۷۰ درصد در حال ساخت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز