خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران با حضور در فرمانداری تهران:

نتیجه قطعی صلاحیت داوطلبان شوراهای شهر و روستا 13 خرداد اعلام می شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۷۹

تا ساعت 17 امروز اول اردیبهشت ماه، 3 هزار و 700 نفر در 16 شهرستان استان تهران و 2 هزار و 983 نفر در شورای شهر روستا ثبت نام کرده اند،

ایلنا: استاندار تهران اعلام كرد: رسیدگی به وضعیت صلاحیت داوطلبان شوراهای شهر و روستا تا 28 اردیبهشت ادامه دارد نتیجه قطعی صلاحیت داوطلبان شوراهای شهر و روستا 13 خرداد ماه امسال رسما اعلام می شود

به گزارش خبرنگار ایلنا مرتضی تمدن پس از بازدید از محل ثبت نام داوطلبان شورای شهر تهران به جمع خبرنگاران آمد و گفت: هنوز ابلاغیه وزارت کشور تا این ساعت یعنی ساعت 19 به فرمانداری نیامده است از این رو ثبت نام از کاندیداهای دور چهارم شورای شهر تهران تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در مجموع حدود 1600 نفر در روستاهای استان تهران به عنوان شورای اسلامی روستایی و حدود 350 نفر به عنوان شورای اسلامی شهرهای استان تهران انتخاب خواهند شد.

وی با بیان اینکه تا ساعت 17 امروز 3 هزار و 700 نفر در 16 شهرستان استان تهران و 2 هزار و 983 نفر در شورای شهر روستا ثبت نام کرده اند، گفت: رسیدگی به وضعیت صلاحیت داوطلبان شوراهای شهر و روستا تا 28 اردیبهشت ادامه دارد و نتیجه آن در همین تاریخ به هیات نظارت بر انتخابات شوراها در مجلس ارسال می شود همچنین نتیجه قطعی صلاحیت داوطلبان شوراهای شهر و روستا 13 خرداد ماه امسال رسما اعلام می شود.

استاندار تهران با بیان اینکه داوطلبان شوراهای شهر و روستا 16 خرداد ماه امسال می توانند تبلیغات خود را رسما آغاز کنند، تصریح کرد: این تبلیغات تا 24 ساعت قبل از اخذ رای ادامه خواهد داشت.

وی درباره ثبت نام از کاندیداهای ریاست جمهوری نیز به خبرنگاران گفت: 17 اردیبهشت ماه جاری ثبت نام از داوطلبان آغاز می شود و  سوم خرداد ماه داوطلبان ریاست جمهوری به مدت 20 روز فرصت تبلیغ دارند.

تمدن با ابراز خرسندی از روند ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر و روستا درباره وضعیت تحصیلی داوطلبان ثبت نام شده تا ساعت 17 امروز گفت: بیشتر داوطلبان دارای تحصیلات لیسانس بودند و سهم 56 درصدی را به خود اختصاص دادند همچنین داوطلبان دارای مدرک فوق لیسانس با 31 درصد و فوق دیپلم کمتر از یک درصد و دکترا با 10 درصد ثبت نام کردند.

وی درباره رده سنی داوطلبین نیز گفت: 65 درصد داوطلبان در رده سنی 25 تا 45 سال, 27 درصد در رده سنی 46 تا 60 ساله و 4 درصد نیز بین رده سنی 61 تا 75 سال ثبت نام قطعی خود را انجام دادند همچنین 20 درصد از داوطلبان شورای شهر و روستا متاهل بودند.

تمدن در پایان با بیان اینکه فعلا انتخابات شورای شهر ری بر اساس مصوبه قانونی جدا از هم برگزار می شود گفت: مادامی که مجلس مصوبه را به ما ابلاغ نکند ما بر اساس ضوابط قانونی عمل خواهیم کرد و داوطلبان شهر ری به صورت جدا از تهران انجام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز