خبرگزاری کار ایران

خواهر رئیس جمهور بلاخره برای دور چهارم شوراها آمد

کد خبر : ۶۴۶۳۱

بدون شك پروین احمدی نژاد در جبهه حامیان دولت در انتخابات شوراها حضور خواهد داشت/ پرویز سروری، نماینده مردم تهران در مجلس دوره هشتم نیز با حضور در فرمانداری تهران و ثبت‌نام، برای انتخابات شورای شهر تهران اعلام کاندیداتوری کرد.

ایلنا:  خواهر رئیس جمهور، پروین احمدی نژاد كه در دور سوم شوراها نیز حضور دارد در ساعات پایانی آخرین روز ثبت نام به برای کاندیداتوری در دور بعد فرمانداری تهران آمد.

به گزارش خبرنگار احمدی نژاد برای پركردن فرم های انتخاباتی شوراها در حیاط فرمانداری در كنار سایر دواطلبان بود كه رئیس ستاد انتخاباتی شهرستان تهران از وی درخواست تا به دلیل طولانی بودن سف برای پركردن فرم ها به داخل ساختمان برود.

ناگفته نماند كه تنها برخی از چهره های شاخص به ویژه اعضای دولت از جایگاه خاصی در فرمانداری برخوردارند.

به گزارش ایلنا با توجه به شواهد و قرائن بدون شك پروین احمدی نژاد در جبهه حامیان دولت در انتخابات شوراها حضور خواهد داشت.

همچنین پرویز سروری، نماینده مردم تهران در مجلس دوره هشتم نیز با حضور در فرمانداری تهران و ثبت‌نام، برای انتخابات شورای شهر تهران اعلام کاندیداتوری کرد.

وی قائم مقام دبیركل جمعیت رهژویان و رییس تشكل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت نیز است.

همچنین علیرام نورایی بازیگر قلاده های طلا نیز داوطلب شورای شهر تهران در دور چهارم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز