خبرگزاری کار ایران

غفوری فرد:

اصول گرایان لیست واحدی ارائه ندهند از داوطلبی‌ام در شورا‌ها انصراف می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۲۹

ائتلاف صدای ملت برای شورا‌ها لیستی ارائه نمی‌دهند اما برای انتخابات ریاست جمهوری در حال بحث و بررسی هستیم و قطعا از کاندیدای جبهه پیروان در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می‌کنیم.

ایلنا: حسن غفوری فرد که به دستور تشکیلاتی خود را کاندیدا شورای شهر تهران کرده است از ارائه لیست اصول گرایان برای شورای شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن غفوری فرد عضو حزب موتلفه و دبیر کل جامعه اسلامی ورزشکاران نیز با حضور در فرمانداری تهران کاندیدای چهارمین دوره شورای شهر تهران شد.

وی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شورای مرکزی در برگیرنده جبهه پیروان و موتلفه از من خواستند تا در شورای شهر شرکت کنم و من نیز چون دستور تشکیلاتی بود برای ثبت نام به شورا‌ها امدم.

غفوری فرد با بیان اینکه اگر اصولگرایان با لیست واحد وارد انتخابات دور چهارم شورا‌ها نشوند از کاندیداتوری از این دوره شورا‌ها انصراف می‌دهم تاکید کرد: می‌خواهم در یک لیست واحد باشم اما اگر اختلاف ایجاد شود قطعا انصراف می‌دهم.

غفوری فرد با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری آینده انتخاباتی سه قطبی میان دولت کنونی، اصولگران و اصلاح طلبان است گفت: ائتلاف صدای ملت برای شورا‌ها لیستی ارائه نمی‌دهند اما برای انتخابات ریاست جمهوری در حال بحث و بررسی هستیم و قطعا از کاندیدای جبهه پیروان در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز