خبرگزاری کار ایران

روند رو به افزایش کاندیداهای دولتی در روز پایانی ثبت نام شوراها

کد خبر : ۶۴۶۲۵

با حضور سخنگوی سابق ستاد حمل و نقل و سوخت، شمار داوطلبان شورای شهر در ساعات آخر ثبت نام از داوطلبین شورای شهر روبه افزایش است.

ایلنا: حسن غفوری فرد عضو جامعه اسلامی مهندسی نیز با آمدن به فرمانداری تهران داوطلبی خود را برای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز زاهدی وفا رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق نیز با حضور در فرمانداری کاندیدای شورای شهر شد همچنین مهران کفاش از بخش اطلاع رسانی سازمان شهرداری و دهیاری‌ها نیز با استعفا از سازمان شهرداری‌ها ثبت نام خود را برای ورود به شورا‌ها قطعی کرد.

حسین هاشمی سخنگوی سابق ستاد حمل و نقل و سوخت نیز پس از ثبت نام دور چهارم شورا‌ها به جمع خبرنگاران آمد و گفت: برای حضورم در شورا‌ها از مجتبی شفیعی رئیس ستاد حمل و نقل و سوخت اجازه گرفتم و با مشورت وی به دنبال آن هستم تا با ورود به شورا‌ها به صورت تخصصی در بخش حمل و نقل عمومی فعالیت کنم.

هاشمی با بیان اینکه ترجیح می‌دهم در لیست حامیان دولت باشم گفت: امروز به صورت مستقل برای ثبت نام آمده‌ام اما با توجه به اینکه از سال ۸۵ با دولت کنونی فعالیت خود را آغاز کرده‌ام همچنان به عنوان حامی دولت باقی می‌مانم.

وی در ادامه با بیان اینکه ۱۰ درصد اهداف شورا‌ها در سه دوره گذشته محقق نشده است و شورای شهر بیش از آنکه شورای مردم باشد شورای شهرداری است اعلام کرد:  اگر به شورای شهر راه یابم ۱۲۰ میلیارد تومان حق شارژی را که در طول شش ماه از رانندگان اخذ شده است را مطالبه می‌کنم و شخصا پیگیر سهام رانندگان تاکسی خواهم بود.

وی در ادامه درباره بودجه ۱۲ هزار میلیارد تومانی شهرداری گفت: مردم باید از این بودجه اطلاع داشته باشند و بدانند در شهر چه می‌گذرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز