خبرگزاری کار ایران

حضور هنرمندان در فرمانداری:

ائتلاف ۱۳نفره هنرمندان برای کسب کرسی‌های شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۸۶

خوشبختانه هنرمندان به دلیل نوع کارشان در میان آحاد مردم شناخته شده‌اند اما من از مردم می‌خواهم که به دور از مدرک گرایی و این مسائل کاندیدا خود را انتخاب کنند.

ایلنا: امید زندگانی یکی از چهره‌های هنری امروز به فرمانداری آمد و از تلاش هنرمندان برای کسب کرسی‌های شورای شهر همانند ورزشکاران با تشکیل ائتلاف هنرمندان تحت عنوان امید ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز امید زندگانی و دانیال عبادی دو تن از بازیگران سینما و تلویزیون به فرمانداری تهران آمدند تا ثبت نام خود را برای دور چهارم شورا‌ها انجام دهند.

امید زندگانی با حضور در جمع خبرنگاران در باره چرایی حضورش به عنوان داوطلب شورای شهر اعلام کرد: روز گذشته برادرم امین برای ثبت نام به فرمانداری آمد که من از تصمیم او اطلاعی نداشتم امروز نیز من به همراه عبادی برای ثبت نام آمدم و قرار است تا پایان امروز ۱۱ نفر دیگر از هنرمندان که تعدادی از آن‌ها زن هستند به فرمانداری بیایند.

وی از تشکیل ائتلاف هنرمندان تحت عنوان امید ایران خبر داد و گفت: این ائتلاف ۱۳ نفر است که می‌خواستیم با انتخاب عدد ۱۳ بگوییم ۱۳ نحس نیست.

زندگانی با بیان اینکه هنرمندان این ائتلاف اتاق فکری با حضور متخصصانی در حوزه شهری و جامعه دارند گفت: خوشبختانه هنرمندان به دلیل نوع کارشان در میان آحاد مردم شناخته شده‌اند اما من از مردم می‌خواهم که به دور از مدرک گرایی و این مسائل کاندیدا خود را انتخاب کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز