خبرگزاری کار ایران

جبهه پایداری برای شورای شهر تهران لیست ارائه می دهد

کد خبر : ۶۴۵۷۴

وكیل قانونی آیت الله هاشمی رفسنجانی، سرهنگ هاشمی رئیس پلیس سابق تهران بزرگ، محمد سلوكی گوینده و مجری تلویزیون و مدیرعامل خبرآنلاین كاندیدای شورای شهر تهران شدند.

ایلنا:امروز در فرمانداری تهران شخصیت های مختلفی از احزاب مختلف به فرمانداری تهران آمدند تا در دور چهارم شوراها ثبت نام كنند.

صالح آبادی نماینده دور هفتم مجلس امروز با حضور در فرمانداری تهران به عنوان داوطلب چهارمین دوره شورای شهر تهران ثبت نام كرد.

وی در جمع خبرنگاران با بیان اینكه حتما اصلاح طلبان برای دور بعد شوراها لیست واحدی با حضور متخصصان ارائه می دهد، افزود: دغدغه من برای حضور در شوراها حل معضل محیط زیست شهر تهران است.

وی ادامه داد: در لیست اصلاح طلبان حتما متخصصان شهری حضور خواهد داشت چراكه شوراها جایگاه اجتماعی هستند نه سیاسی.

همچنین حجت الاسلام قاسم روانبخش عضو شورای مركزی جبهه پایداری نیز با حضور در فرمانداری تهران دواطلب دور چهارم شوراها شد.

وی در جمع خبرتگاران با بیان اینكه جبهه پایداری برای شوراها لیست ارائه می دهد، تاكید كرد: كمیته سیاسی ما در حال بررسی است كه این لیست به صورت مستقل باشد یا اشتراكاتی با دیگران اصوالگرایان داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود كاندیدای دولت شانس پیروزی ندارد و اگر احمدی نژاد در بین مردم دارای محبوبیت است دلیلی ندارد كه به كاندیدای وی مردم رای اعتماد دهند.

وی اعلام كرد: كاندیدای جبهه پایداری برای ریاست جمهوری امروز به طور رسمی معرفی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سید هادی هاشمی رئیس پلیس سابق تهران بزرگ با حضور در فرمانداری تهران در آخرین روز از ثبت نام داوطلبان شورای شهر تهران در دور چهارم ثبت نام كرد.

وی در جمع خبرنگاران با بیان اینكه هنوز درباره حضورم در لیستی تصمیم گیری نكرده ام، افزود: ابتدا باید بدانم كه لیست ها با چه اهدافی تهیه می شود سپس به آنها ورود خواهم كرد.

هاشمی با اشاره به اینكه در صورت ورود به شوراها در كمیسیون عمران و توسعه ویژه حمل و نقل و ترافیك فعالیت خواهم كرد، تاكید كرد: آنچه در تهران حائز اهمیت است حمل و نقل و ترافیك و مساله تصادفات است كه این روزها كالبد شهر تهدید می كند.

همچنین امروز وكیل قانونی آیت الله هاشمی رفسنجانی كه در دور اول شوراها عضو بود برای دور چهارم شوراها ثبت نام كرد.

محمود علیزاده طباطبایی در این باره گفت:  فعلا مستقل آمده ام و درباره دواطلب شدن با محسن هاشمی نیز وارد مذاكره نشده ام.

محمد سلوكی گوینده و مجری تلویزیون نیز در فرمانداری حضور یافت تا دواطلب شورای شهر تهران شود.

همچنین حسین انتظامی مدیرعامل خبرآنلاین كاندیدای شورای شهر تهران شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز