خبرگزاری کار ایران

شیخ الاسلامی:

رئیس جمهور پیشنهاد من را برای کاندیدای شورای شهر پذیرفت

کد خبر : ۶۴۵۰۳

بعید می‌دانم دولت لیستی برای شورای شهر بدهد بلکه این حامیان دولت هستند که می‌خواهند لیستی برای انتخابات رباست جمهوری و شورای شهر تهران و سایر کلان شهر‌ها ارائه دهند.

ایلنا: وزیر سابق کار و رفاه اجتماعی گفت: بعید می‌دانم دولت لیستی برای شورای شهر بدهد بلکه این حامیان دولت هستند که می‌خواهند لیستی برای انتخابات رباست جمهوری و شورای شهر تهران و سایر کلان شهر‌ها ارائه دهند.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا شیخ الاسلامی پس از ورود به فرمانداری تهران و انجام تشریفات ویژه از سوی مقامات فرمانداری برای ثبت نام در انتخابات شورا‌ها به جمع خبرنگاران آمد و گفت: با توجه به همزمانی دو انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری و تاکید رهبری بر خلق حماسه سیاسی از مسئولیت خود در معاونت امور اجتماعی ریاست جمهوری برای حضور در شورای چهارم تهران استعفا دادم تا سهم ناچیزی در این زمینه داشته باشم.

وی به سابقه حضور خود در تمامی عرصه‌هایی که احمدی‌نژاد در آن مسئول بود اشاره کرد و گفت: به پیشنهاد خودم به شورای شهر آمدم و رئیس جمهور نیز با موافقت این درخواست استعفای من را پذیرفت تا من نیز به عنوان کاندیدای شورای شهر در دور چهارم نقش ایفا کنم.

شیخ السلام گفت: بعید می‌دانم دولت لیستی برای شورای شهر بدهد بلکه این حامیان دولت هستند که می‌خواهند لیستی برای انتخابات رباست جمهوری و شورای شهر تهران و سایر کلان شهر‌ها ارائه دهند.

وی درباره کاندیدای احتمالی دولت در دور بعد ریاست جمهوری پاسخ صریحی نداد و گفت: اظهار نظری در این مورد نمی‌کنم.

شیخ الاسلامی در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه آیا فکر می‌کنید در صورت ورود به شورا‌ها باز هم همانند حضورتان در وزارت کار و رفاه اجتماعی حاشیه ساز باشید به ایلنا گفت: من یکی از وزیران مشهور در بی‌حاشیه بودن هستم و همواره تلاش می‌کردم تا حاشیه‌ای نداشته باشم اما در ارتباط با استیضاح بنده در مجلس و در ‌‌نهایت عزلم به سخنان رهبری اکتفا می‌کنم که وی این استیضاح را غلط عنوان فرموده‌اند و صراحتا اعلام می‌کنم مسائل مجلس ربطی به من یعنی وزیر نداشت.

شیخ الاسلامی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید با حواشی که مردم در مجلس از شما سراغ دارند آیا انتظار دارید که مردم به شما رای بدهند گفت: من وظیفه خود می‌دانستم که وارد انتخابات شوم انتخاب نهایی با مردم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز