خبرگزاری کار ایران

احمد مسجدجامعی در جمع خبرنگاران:

اصلاح طلبان 31 نفره به شورای شهر می‌آیند

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۷۳

با مطبوعات آزاد می‌توان شهری داشته باشیم که علاوه بر کالبد به روح شهرنیز توجه می‌شود/ برای وزارت سندی تنظیم شده بود که براساس آن از میزان دارایی‌های افراد اطلاعاتی را جمع آوری می‌شد اما برای شورا‌ها چنین سندی وجود ندارد که البته امیدوارم این امکان فراهم شود.

ایلنا: عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران با بیان اینکه اصلاح طلبان کاندیدای سوم خود را انتخاب کرده‌اند؛ گفت: از نوه امام برای حضور در انتخابات شورای شهر دعوت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجدجامعی با حضور در فرمانداری بعد از تکمیل مراحل ثبت نام خود به جمع خبرنگاران آمد و از تنظیم لیست ۳۱ نفره اصلاح طلبان برای دور چهارم شورا‌ها با یک فرم و چارچوب ویژه خبر داد و گفت: تعداد دواطلبان زن در این لیست نسبت به تعداد فعلی زنان عضو شورای شهر تهران بیشتر است و با توجه به فضای موجود برنامه ویژه‌ای برای انتخابات شورا‌ها در کنار ریاست جمهوری داریم.

وی با اشاره به ثبت نام تعداد زیادی از افراد اصلاح طلب در شوراها درباره حضور نعیمه اشراقی نوه امام راحل در شورا‌ها تاکید کرد: تصمیم نهایی را باید شخص ایشان بگیرد اما از وی برای حضور در شورا‌ها دعوت شده است.

مسجدجامعی همچنین کاندیدای اول اصلاح طلبان را خاتمی و هاشمی تاکید کرد: در صورتی که هیچ کدام ازاین دو کاندیدا نشوند اصلاح طلبان با برنامه از پیش تعیین شده‌ای شخص سوم خود را اعلام می‌کنند.

وی همچنین درباره میزان دارایی‌های اعضای شورای شهر پیش و بعد از اتمام دوره سوم شورا‌ها تاکید کرد: برای وزارت سندی تنظیم شده بود که براساس آن از میزان دارایی‌های افراد اطلاعاتی را جمع آوری می‌شد اما برای شورا‌ها چنین سندی وجود ندارد که البته امیدوارم این امکان فراهم شود.

مسجد جامعی با تاکید بر آنکه ادبیات خشن منجر به رفتار خشن میان شهروندان شده است به تاثیر مطبوعات آزاد در بهبود این شرایط و ایجاد فضای قابل احترام میان شهروندان اشاره کرد و گفت: با مطبوعات آزاد می‌توان شهری داشته باشیم که علاوه بر کالبد به روح شهرنیز توجهمی شود.

وی ابراز امیدواری کرد با حضور هنرمندان نگاه به شهرتغییر یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز