خبرگزاری کار ایران

پایان جولان اراذل و اوباش شرق پایتخت در عملیات شبانه پلیس تهران

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۱۱

متهمانی که در طرح مذکور توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دستگیر شده‌اند ضمن اینکه برای شکسته شدن هیمنه پوشالیشان در میدان امامت منطقه تهران نو روی کفی رفته و در مرعی و منظر مردم گردانده می‌شوند، پس از انجام مراحل قانونی نیز به مراجع قضایی معرفی شده و به سزای اعمال خود خواهند رسید.

ایلنا: بامداد امروز یکشنبه ۲۰ اسفندماه دوازدهمین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش در مناطق شرقی پایتخت به اجرا درآمد و طی آن ده‌ها تن از افراد شرور سطح یک و دو تهران یکی پس از دیگری شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، از ساعت ۴ بامداد امروز بیستم اسفندماه در عملیات مشترک پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دوازدهمین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش در مناطق شرقی پایتخت به اجرا درآمد و طی آن ده‌ها اراذل و اوباش که سارق، زورگیر، خفت گیر و مخلان نظم و امنیت عمومی می‌باشند در محدوده شرقی پایتخت شناسایی و بازداشت شدند.

این گزارش حاکیست، متهمانی که در طرح مذکور توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دستگیر شده‌اند ضمن اینکه برای شکسته شدن هیمنه پوشالیشان در میدان امامت منطقه تهران نو روی کفی رفته و در مرعی و منظر مردم گردانده می‌شوند، پس از انجام مراحل قانونی نیز به مراجع قضایی معرفی شده و به سزای اعمال خود خواهند رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز