خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان خرم آباد:

80 میلیارد ریال تسهیلات در اختیار پارسیلون خرم آباد قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۷۷

در حال حاضر 200 نفر از كارگران زحمت كش در این كارخانه به منظور تعمیر و راه اندازی ماشین آلات مشغول به كار هستند و مدیریت كارخانه و مسئولین استانی با جدیت به دنبال راه اندازی مجموعه و بكارگیری ظرفیت كامل كارگران این كارخانه هستند.

 خرم آباد-ایلنا:فرماندار شهرستان خرم آباد گفت: تاکنون 80 میلیارد ریال تسهیلات در اختیار کارخانه پارسیلون خرم آباد قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مرتضی ولی پوری و  ایرج عبدی نماینده مردم شهرستانهای خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی از روند آماده سازی كارخانه پارسیلون بازدید كردند.

در این بازدید كه به منظور پیگیری و برنامه ریزی در خصوص تسریع در راه اندازی مجدد كارخانه پارسیلون صورت گرفت، فرماندارخرم آباد خواستار ارائه آمار اقدامات انجام گرفته از سوی مسئولین و دست اندركاران این كارخانه در این خصوص شد.

ولی پوری در خصوص اقدامات انجام شده در كارخانه پارسیلون، اظهاركرد: تاكنون بیش از 80 میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات در اختیار مسئولین این كارخانه قرار گرفته است.

این مقام مسوول ادامه داد: تاكنون بیش از 990 تن مواد اولیه مورد نیاز خط تولید به كارخانه وارد شده كه در صورت تامین مواد و ماشین آلات و تكمیل نهایی، كارخانه ظرفیت تولید روزانه 30 تن نخ پلی استر و پلاستیك را داراست.

وی اظهار كرد: در حال حاضر 200 نفر از كارگران زحمت كش در این كارخانه به منظور تعمیر و راه اندازی ماشین آلات مشغول به كار هستند و مدیریت كارخانه و مسئولین استانی با جدیت به دنبال راه اندازی مجموعه و بكارگیری ظرفیت كامل كارگران این كارخانه هستند.

فرماندار خرم آباد گفت با همدلی و همفكری مسئولین و نمایندگان شهرستان و با عزم جدی و پیگیری‎های مستمر به دنبال حل مسائل جامعه كارگری و تولیدی شهرستان هستیم كه این موضوع می تواند كمك شایانی به تولید بومی حوزه شهرستان و ایجاد اشتغال پایدار كند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز