خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی دریایی ارتش در نشست خبری/۲/:

ناوشکن جماران مامور برقراری امنیت نفت‌کش‌هاست

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۷۲

تمرینات در سطح رزم سطحی، زیرسطحی، موشکی، اژدر، قطع ارتباطات به ویژه در جنگ‌های الکترونیک برگزار خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: بحث برقراری امنیت نفت کش‌ها و امور تجاری از طریق ناوشکن جماران انجام می‌شود و تا مدار ۱۰ درجه پشتیبانی خواهد شد.


به گزارش خبرنگار ایلنا، دریادار حبیب الله سیاری ضمن اشاره به نوآوری‌هایی که به هنگام برگزاری رزمایش ولایت 91 نشان داده خواهد شد اظهار داشت: ۷ آذر زیردریایی بهره برداری خواهد شد و دو فروند هواناو و سلاح‌های هوشمند جدید در این رزمایش استفاده خواهند شد. همه تجهیزات و سلاح‌ها نوآوری شده و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت از طرفی تاکتیک‌ها نیز متفاوت است.


سیاری با تاکید براینکه این رزمایش، رزمایشی بومی است عنوان کرد: از بندرعباس تا مرز پاکستان به فاصله ۲ هزار کیلومتر استقرار پیدا خواهیم کرد و تاکتیک‌ها در سطح دریا و زیر دریا آسمان و ساحل به کار گرفته خواهد شد.


وی ادامه داد: این رزمایش برای کشف، شناسایی و نابود کردن انجام می‌شود و نحوه عملکرد این نیرو‌ها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.


فرمانده نیروی دریایی ارتش به تمرینات اجرایی این رزمایش اشاره کرده و افزود: تمرینات در سطح رزم سطحی، زیرسطحی، موشکی، اژدر، قطع ارتباطات به ویژه در جنگ‌های الکترونیک برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز