خبرگزاری کار ایران

عضو جامعه مدرسین در گفت وگو با ایلنا:

اعتراضات به مُرسی در مصر، توطئه رژیم صهیونیستی است

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۰۳

موضع گیری های اخیر مُرسی بر علیه رژیم صهیونیستی، بر شدت توطئه های آن ها بر علیه وی افزوده است/اسرائیل به این نتیجه رسیده که حکومت فعلی مصر، صد در صد با آن ها همراه نیست.

ایلنا - قم: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم معتقد است، نا آرامی های اخیر مصر و اعتراضات به محمد مُرسی رئیس جمهور این کشور، توطئه اسرائیل و به خاطر موضع گیری های اخیر مُرسی بر علیه رژیم صهیونیستی و حمایت از ملت فلسطین است.

حجت الاسلام و المسلمین محمود رجبی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قم، با اشاره به بالا گرفتن تنش ها در مصر و اعتراضات به محمد مُرسی رئیس جمهور این کشور، اظهار داشت: بی شک نظام های استکباری، نمی خواهند کشورهای اسلامی در آرامش باشند.

وی افزود: مخصوصا کشورهایی که در مقابله با نظام صهیونیستی فعال باشند، در مواجهه بیشتری با توطئه های نظام سرمایه داری، استکباری و رژیم صهیونیستی خواهند بود.

قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در خصوص دلایل نا آرامی های اخیر مصر و اعتراضات به محمد مُرسی رئیس جمهور این کشور گفت: از مهمترین عوامل نا آرامی های اخیر مصر این است که در پیش نویس قانون اساسی مشخص شده که اسلام مبنای آن قانون باشد و البته موضع گیری های اخیر محمد مُرسی در مقابل رژیم صهیونیستی و دفاع از ملت مظلوم فلسطین که اخیرا صورت پذیرفت نیز، بر شدت توطئه های رژیم صهیونیستی بر علیه وی افزوده است.

حجت الاسلام و المسملین رجبی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی، خواهان حکومتی در مصر است که رئیس آن، همانند دیکتاتور سابق آن کشور یعنی "مُبارک" همراه آنان باشد که فکر می کنم آن ها به این نتیجه رسیده اند که حکومت فعلی مصر، صد در صد با رژیم صهیونیستی همراه نیست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در پایان گفت: احتمال این که نا آرامی های اخیر مصر و اعتراضات به محمد مُرسی رئیس جمهور این کشور برای برکناری، توطئه رژیم صهیونیستی باشد، بسیار زیاد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز