خبرگزاری کار ایران

مسعود ملک‌یاری:

دایرة‌المعارف زباله در راه انتشار

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۴۵۶

«تفنگ اهلی» رمان نوجوانی است درباره محیط بانان که به زودی منتشر می‌شود. موضوع کتاب «آشغال‌نامه یا دایرة‌المعارف زباله» نیز محیط زیست است.

مسعود ملک‌یاری در رابطه با آثار جدید خود گفت: یک مجموعه داستان در حوزه محیط زیست نوشتم که قرار است توسط انتشارات فنی ایران منتشر شود. این کتاب هم اکنون در مرحله تصویر سازی است و برای نمایشگاه کتاب منتشر می‌شود.

این نویسنده کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار ایلنا ادامه داد: همچنین یک مجموعه ۲۰ جلدی است که ۱۰ جلد آن تئوری انیمیشن و ۱۰ جلد آن فیلمنامه انیمشن است و من سرویراستار این مجموعه هستم و یک جلد تئوری انیمیشن آن را با نام «جهان‌های خیال انگیز» ترجمه کرده‌ام که درباره تاریخ و تکنیک‌های انیمیشن در کمپانی «والت دیزنی» است.

ملک‌یاری در رابطه با رمانی که در حوزه محیط است؛ بیان کرد: این مجموعه ۹ داستان تصویری مجزا از هم دارد که مخاطب آن نوجوانان هستند. موضوع این داستان‌ها محیط زیست است. ۴۰ جلد کتاب در حوزه‌های مختلف محیط زیست کار کردیم که به طور غیرمستقیم به مسائل محیط زیستی اشاره می‌کند.

این نویسنده افزود: یکی از جلدهای این مجموعه که تألیف من است دارای تم طنز است. این کتاب «آشغال‌نامه یا دایرة‌المعارف زباله» نام دارد که موضوع آن درباره محیط زیست است.

او ادامه داد: رمان «تفنگ اهلی» که مخاطب آن نوجوانان هستند نیز کتابی است در حوزه محیط زیست و درباره محیط بانان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز